  • Data: 2013-07-14 12:59:36
    Temat: Re: ładowarka indukcyjna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13 Jul 2013 22:42:19 GMT, Jarosław Sokołowski napisał(a):
> [...]
    ml

    > Się dogadali. Tym nie mniej jest różnica między "będziemy produkować
    > tylko samochody w kolorze czarnym", a "zakazujemy rejestracji samochodów
    > w kolorze innym niż czarny".

    Zakladam ze gdzies tam bylo "zakazuje sie sprzedazy w Chinach
    telefonow ladowanch inaczej". Czy moze bardziej lagodnie.
    Bo inaczej to to nie ma sensu.
    No i w 2006 ... to Chinczycy chyba malo telefonow robili, wiec ich
    zapewnienia produkcyjne malo warte byly.

    > Nigdy nie miałem z tym kłopotów.

    No wiesz, od ilosci wtyczek mozna bylo zwariowac.

    J.