eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaladowanie akumulatora w samochodzieRe: ladowanie akumulatora w samochodzie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
    From: Czarek <c...@n...fm>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: ladowanie akumulatora w samochodzie
    Date: Sat, 01 Jan 2011 23:13:28 +0100
    Organization: Multimedia Polska SA
    Lines: 22
    Message-ID: <ifo904$tv6$5@news.mm.pl>
    References: <ifo5qd$tv6$4@news.mm.pl> <2...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-230-1-241.ozorkow.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.mm.pl 1293920068 30694 89.230.1.241 (1 Jan 2011 22:14:28 GMT)
    X-Complaints-To: a...@m...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 1 Jan 2011 22:14:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <2...@n...onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:602133
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 01-01-2011 22:41, kogutek napisał/a:

    >
    > Nie mogą ulec tylko na pewno ulegną uszkodzeniu. Raptem jest to jeden element,
    > pompa wody. Reszta przetrzyma. Niektóre samochody terenowe mają na ta
    > okoliczność możliwość poluzowania paska klinowego napedzającego pompe wody i
    > wentylator. Co prawda jest to robione z eby nie uszkodzić wentylatora po
    > wjechaniu do glębokiej wody. Ale awaryjnie można użyć kiedy uklad byłby zalany
    > tylko glikolem i zamarzł przy -12 stopniach. Cala dyskusja o rozwalaniu bloku w
    > wypadku zamarzniecia i koniecznosci stosowania grzalek nie ma sensu.

    Grzałki (i inne układy podgrzewające) pomagają w rozruchu zimnego
    silnika - nawet takiego, którego układ chłodzenia jest napełniony płynem
    niezamarzającym, więc w warunkach arktycznych ich stosowanie może być
    uzasadnione.
    Weź też pod uwagę, że w zamarzniętym silniku olej też zmienia swoją
    konsystencję i układ smarowania może mieć bardzo duży problem ze
    spełnianiem swojej funkcji przez długi czas po odpaleniu bardzo zimnego
    silnika.

    --
    Cz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: