  • Data: 2011-12-27 02:14:47
    Temat: Re: kurde... no i dostłem mandat 1150pln + 1pkt
    Od: " Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przyznam, że tu mam wątpliwości, jak to powinno wyglądać.
    > "Przymrażanie" popełniającego wykroczenie wydaje się mało
    > uzasadnione :]

    Na szczęście zdrowy jestem, widać człowiekowi się nic od tego
    nie dzieje :) (a Babcia mówiła żebym czapkę nosił ;) )

    Tak się zastanowiłem że te ręce w kieszeni to chyba bezpieczeństwo
    policjantów że niby mogę coś tam mieć, to tak chyba bezpieczniej
    dla nich i zimniej dla mnie.

    a cała sytuacja dziwnie wyglądała, bo akurat sfranem podjechałem (400m)
    a one identyko - różnica z zewnątrz to na jednym z boku "2.5" a na
    drugim "alizee" - i oczywiście jak zwykle 0 dokumentów w bazach auta
    nie na mnie a kto ja to też nie wiadomo na 100%, nawet kluczyk od drugiego
    safrana to był zapasowy,bez pilota, sam IR.

    wiec się pojawiłem bez kurtki (koło 0 stopni), bez komórki z zapasowym
    kluczykiem od drugiego auta, i chce wsiadać do tego zostawionego zapalonego
    z tekstem "to ja odjadę".