  • Data: 2011-12-27 02:25:33
    Temat: Re: kurde... no i dostłem mandat 1150pln + 1pkt
    Od: " Michał" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grejon <g...@g...com> napisał(a):

    > Zauważył. Nawet się chwalił że bez OC jeździ.

    Poglądy polityczne zostawmy na boku, one tu nie mają znaczenia

    Poza tym panowie policjanci pewnie je po części popierają bo się
    muszą papierkologią zajmować zamiast rzeczami z sensem.

    a brak OC na 100% ZWIĘKSZA bezpieczeństwo!

    On zapewnia na 100% mniej pracy w sądach, ale bezpieczeństwo
    zmniejsza.

    Postulat co do zniesienia OC:

    Zostawić UFG, znieść OC do czasu rozstrzygnięcia sądowego, grosze
    wypłacać z UFG, potem całość po rozprawie.
    Jak by się okazało "że to zupełnie nie tak było" (błąd policjantów
    przy ocenie na szybko) to grosze wypłacone z UFG polecą z podatków
    ale policja się rzadko myli w takich rzeczach wiec straty minimalne.

    Moje estymacje:

    Ilość stłuczek maleje o... 20% od kopa, ilość ubezpieczonych o 30%