  • 1. Data: 2011-12-24 08:00:10
    Temat: kurde... no i dostłem mandat 1150pln + 1pkt
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    za zostawienie auta włączonego (na ulicy, fakt trochę po skosie),
    i podjechanie drugim, 400 metrów (zimno było a kurtkę zostawiłem)
    bez żadnych papierów. Wziąłem cherry cole (mam zapas w aucie) ze
    schowka i poszedłem sobie.

    i jeszcze mnie potrzymali na mrozie 40 minut z czego koło 25 minut
    nie mogłem mieć rąk w kieszeni bo co zobaczyli to mówili żebym wyciągał
    a zimno było...

    idę jeść.. witaminę C w mandarynkach

    szczęśliwy dziś jestem ale jak by trochę mniej...

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2011-12-24 08:23:47
    Temat: Re: kurde... no i dostłem mandat 1150pln + 1pkt
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

> [...]
    > a zimno było...
    >
    > idę jeść.. witaminę C w mandarynkach
    >
    > szczęśliwy dziś jestem ale jak by trochę mniej...

    KURDE !!!!!!!!!!!!!
    4 punk w życiu pierwszy chyba od 4 lat (wtedy był 1 pkt za jazdę po paskach),
    i 7 lat temu było 2pkt.

    NIE MOGĘ !!!!!

    i jeszcze mam dowód zabrany do jednego auta za brak przeglądu kiedy ja to
    wszystko odbiorę???, kiedy zajdę wogólę do kórego on urzędu poszedł za 8
    mieś ? ???? i zgłoszenia do czegoś tam za niemienie OC wypisali na oba.

    JA WZOROWY KIEROWCA, nigdy w nic nie wjechałem zawsze ludzi wpuszczam !
    pieszych na pasach puszczam (za bardzo nachalnie może bo raz przezemnie
    stłuczka była ~5 aut za mną - pieszy na pasy chciał wejść) i mnie 1pkt KARAĆ!

    NO NIE MOGĘ !!!!! źle się z tym czuję, podatków tyle napłaciłem.......
    a mnie 40 min na mrozie przy tych autach trzymają...... i jeszcze co
    włożę ręce do kieszeni to mi nie wolno :( i punkta dostałem :(
    smutno mi :(

    Idę jeść ta witaminę C, a ja nie MOGĘ BYĆ TERAZ CHORY, projekty do
    rozpoczęcia, skończenia, zarządzania, mam !!!

    dalej mam dobre zdanie o Policji, ale czemu 40minut na mrozie (w koszuli
    z krótkim rękawem)...

  • 3. Data: 2011-12-24 08:41:12
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > rozpoczęcia, skończenia, zarządzania, mam !!!
    >
    > dalej mam dobre zdanie o Policji, ale czemu 40minut na mrozie (w koszuli

    patriota na czas pokoju się znalazł.. siedzę w polsce i płace podatki tu
    nie wyjechał do San Franciso tam organizować i robić rzeczy....

    no co ja mogę zrobić lepiej ?

    ...40min na mrozie, 3 dni będę przeziębiony... w święta :(

  • 4. Data: 2011-12-24 09:19:42
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    A to niesłusznie Ci ten mandat dali?

  • 5. Data: 2011-12-24 09:40:29
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    gzk <g...@g...pl> napisał(a):

    > A to niesłusznie Ci ten mandat dali?

    niestety... słusznie :(

  • 6. Data: 2011-12-24 09:53:04
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 24.12.2011 08:23, Michał pisze:
    > i zgłoszenia do czegoś tam za niemienie OC wypisali na oba.

    No to jeszcze tylko 2x1980zl. Przygotuj sie.

  • 7. Data: 2011-12-24 10:10:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > i jeszcze mam dowód zabrany do jednego auta za brak przeglądu kiedy ja to
    > wszystko odbiorę???, kiedy zajdę wogólę do kórego on urzędu poszedł za 8
    > mieś ? ???? i zgłoszenia do czegoś tam za niemienie OC wypisali na oba.

    Kiepski trolling i nudny.
    Nie ma na świecie takich debili.
    A w ogóle to się powtarzasz.
    PLONK

  • 8. Data: 2011-12-24 14:32:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Dec 2011, Michał wrote:

    > ale czemu 40minut na mrozie (w koszuli
    > z krótkim rękawem)...

    Przyznam, że tu mam wątpliwości, jak to powinno wyglądać.
    "Przymrażanie" popełniającego wykroczenie wydaje się mało
    uzasadnione :]
    A na resztę najwyraźniej grabiłeś dłuższy czas - dwa auta
    bez ubezpieczenia i "nie zauważyłeś"?

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2011-12-24 23:54:12
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 24 Dec 2011 07:23:47 +0000 (UTC), " Michał"
    <m...@g...pl> wrote:

    >i zgłoszenia do czegoś tam za niemienie OC wypisali na oba.

    Jeszcze raz: gratulacje.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2011-12-25 01:09:38
    Od: gadacz <g...@o...pl>