  • Data: 2010-05-27 08:31:13
    Temat: Re: kupno używanej lustrzanki - jak podejść do tematu?
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 May 2010 10:24:26 +0200, b...@n...pl napisał(a):

    > Normalnie mam ochotę czasami tu strzelać. Ktoś pyta się o lustrzankę, to
    > dowiaduje się, że mu niepotrzebna. Jak ktoś chce kupić kompakt, to
    > dowiaduje się, że z takimi parametrami to nie ma i musi kupić lustrzankę.
    > Jak ktoś się spyta o sinara z przystawką cyfrową to pewnie dostanie
    > propozycje zakupu kamerki internetowej.

    Jakby wiedział co chce kupić to by nie pytał. A skoro pyta to znaczy
    że nie wie ;-)

    Ja ostatnio chciałem kupić zegarek - myślałem że chcę taki z
    fosforyzującymi wskazówkami żeby wiedzieć w nocy która jest
    godzina. A po lekturze różnych for dowiedziałem się że potrzebuję
    zegarek z podświetlaniem. A aparat to jednak trochę bardziej skomplikowana
    maszyna. Jak widać po lekturze tej grupy nawet starzy grupowicze zmieniają
    czasami koncepcję na optymalny aparat dla siebie.

    Pozdrawiam,
    Henry