  • Data: 2010-05-27 09:26:33
    Temat: Re: kupno używanej lustrzanki - jak podejść do tematu?
    Od: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-27 11:03, januszek pisze:

    > Ktoś tu pisał, że jak trzeba to dołoży ;) A500 z kitem kosztuje ok
    > 2100-2200. I moim zdaniem jest w tej chwili nr 1 w kategorii
    > cena/jakość. Moim zdaniem warto kupic nowy a roznice rozlozyc np na
    > 10-18 rat.

    :) ale dla mnie "dołożyć" to nie znaczy "wydać 2x tyle" :)

    > Chodziło mi o to, że po zrobieniu 5 tysięcy zdjęć (dowolną lustrzanką)
    > nabędziesz takiego doświadczenia, że nie będziesz musiał zadawać na
    > grupie pytań tak ogólnych, że w zasadzie nic konkretnego z tego nie
    > wynika. Ot np szybko się okaże, że do fotografowania szkraba sam aparat
    > to za mało i potrzebna będzie lampa z odchylanym palnikiem, inny
    > obiektyw etc, etc, etc :) I wtedy przyjdzie czas na 'prawdziwie'
    > swiadome zakupy.

    teraz rozumiem - ale tak można w nieskończoność. Raczej odrzucam
    dodatkowe akcesoria - nie środków ani przede wszystkim czasu na
    poważniejsze zabawy z fotografią. Potrzebuję po prostu lepszych
    jakościowo fotek niż z kompakta plus wpływ na nastawy aparatu. Jeśli nie
    da się tego osiągnąć tanim lustrem to zrezygnuję z zakupu. Z drugiej
    strony - parę lat temu, te obecnie tanie lustra kosztowały majątek i
    wszyscy się nimi zachwycali. A przecież od tego czasu świat się aż tak
    bardzo nie zmienił :)

    PZDR
    Shaman