  • Data: 2010-05-27 09:28:07
    Temat: Re: kupno używanej lustrzanki - jak podejść do tematu?
    Od: l...@l...localdomain szukaj wiadomości tego autora

    W poście <htlc8f$ejd$1@news.telbank.pl>,
    shaman nabazgrał:
    > dzięki Ci dobry człowieku za krzepiące słowo :) Prawdę mówiąc nie
    > śledziłem rynku przez ostatnie 3,4 lata. Zupełnie nie wiem na co stać
    > współczesne kompakty - ale takie, które pozwalają na pełny manual też
    > pewnie tanie nie są. Poza tym naprawdę chciałbym móc na życzenie
    > zmniejszych GO. Kiedyś próbowałem zrobić to software'owo - 2 dni pracy
    > nad jedną fotką a efekty marne.

    Generalnie dzisiejsze kompakty potrafią dawać dobre efekty, wydasz
    na nie jednak więcej niż na lustrzankę (taki LX3 na Allegro od 1400pln,
    G11 drożej, G9 już dość długo używany od 700pln w licytacji). No i AF
    i zdjęcia w słabym świetle jednak nie te, ale to cały czas nadgania.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Takie słowa od polityka? W Polsce?!