  • Data: 2009-07-26 11:20:38
    Temat: Re: kupno nowego cacka
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:h4h9hh$1hm$1@news.onet.pl...

    > To jaki obiektyw z serii L polecalibyście do fotografowania w
    > pomieszczeniach?
    >
    > Pozdrawiam
    > heyoo- Zitierten Text ausblenden -
    >
    > - Zitierten Text anzeigen -

    do aps-c zaden nie jest stricte L chociaz podchodza
    do wnetrz na aps-c nie znajdziesu niz lepszego niz 17-55/2.8 IS
    usm . ( bagnet ef-s)
    Wprawdzie nie jest L za to ma IS co jest bardziej przydatne we
    wnetrzach niz L.
    Pozwoli na robienie zdjec w swietle zastanym bez uzycia lampy.

    alternatywa dla 17-55 is jest wyminiony tamron 17-50 /2,8 optycznie
    nawet nieznacznie lepszy za to bez usm i IS ale prawie 3 razy tanszy
    i znaczaco lzejszy.

    jesli to ma byc koniecznie L to na wyminionym 17-55/2,8 is . usm
    nakleilbym czerwony pasek dookola obiektywu.