  • Data: 2009-07-27 15:01:06
    Temat: Re: kupno nowego cacka
    Od: XX YY <j...@u...at> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:h4imbo$dca$1@news.onet.pl...

    > Mam wiec takie nietypowe pytanie. Jaki jest najlepszy okres w roku na kupno
    > sprzetu foto. Wiadomo, wszystko zalezy od tego jak stoi dolar, ale
    > zastanawiam
    > sie czy w wakacje ceny sprzetu foto spadaja. Mam do wyboru kupno tego
    > Tamrona
    > teraz lub na poczatku wrzesnia i sie zastanawiam kiedy bedzie korzystniej mi
    > kupic. Czy mozecie cos doradzic?

    w przeszlosc czasem to obserwowalem.

    najlepiej bylo kupic w okresie urlopowym , ludzie wydawali pieniadze
    na urlop i nie bardzo szla sprzedaz aparatow.
    najgorzej w okresie swiatecznym - ludzie wydawali pieniadze na
    prezenty.

    ale zalezy gdzie bedziez kupowal. Kurs euro /pln moze byc decydujacy.
    ja bym nie czekal z zakupem . Okres lata byl zawsze cenowo dobry w tym
    temacie.

    cokolwiek kupisz z tych rzeczy , zawsze za jakis czas bedzie tansze .