  • Data: 2009-11-14 15:32:42
    Temat: Re: kupilem dzisiaj statyw
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY pisze:
    > moj post ma powazny moral.

    Znaczy próbujesz odkręcać następne z przesileń...

    > odkad pierwszy raz w zyciu mam wlasny prawdziwy statyw jestem
    > absolutnie pewien ze taka sama funkcje spelniaja tanie , lekkie
    > statywy

    I jak zwykle totalna bzdura.

    > sprawdzilem organoleptycznie.

    Znaczy je lizałeś?
    Być może masz rację, aluminium tanich jak i drogich statywów może
    smakować podobnie. Ale tylko zakładam teoretycznie.

    > zarowno ten ciezki manfrotto jak i lekki slik na aluminiowych nozkach
    > o tym samym rozstawie wymagaja przylozenia takiej samej sily
    > normalnej aby spowodowac odchylenie od rownowagi i przewrocenie sie
    > statywu.

    No i gwałcimy Newtonowską fizykę pomijając wagę samego statywu.

    Weź te prochy lepiej...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl