  • Data: 2011-05-18 00:13:57
    Temat: Re: kupiłam nowe auto, nie mogę go utrzymać - co zrobić
    Od: kakmar <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.05.2011 Excite <n...@n...bedzie.pl> napisał/a:

    > Oni obracają nie swoją własnością więc z ich punktu widzenia to jest
    > kasa za nic. Ba... oni obracają pieniędzmi które przeważnie fizycznie
    > nie istnieją. Polecam fajny film który w prosty sposób tłumaczy na czym
    > ta działalność w uproszczeniu polega
    > http://video.google.com/videoplay?docid=-18875918662
    62119830#

    No patrz, odkryłeś wiedzę tajemną i międzynarodowy spisek.
    Tyle że uczą tego na 1 lub 2 roku SGH, jeszcze przed wyborem
    specjalizacji. A jak się wpisze w google, czy wikipedię
    kreacja pieniądza, to się okazuje że tajemnicy nie ma.
    <http://www.nbportal.pl/pl/np/animacje/prezentacje/s
    ystem_bankowy/mechanizm-kreacji>
    <http://pl.wikipedia.org/wiki/Kreacja_pieni%C4%85dza

    Się nawet sciaga.pl wyświetla w wynikach.

    A filmik cóż jedna z wielu o spiskowych teorii.
    Trochę prawdy, trochę manipulacji, pożywka dla pokrzywdzonych.

    Ale rozbawiło mnie do łez że biedne rządy tak jak obywatele
    wpadają w pułapkę kredytową w złych bankach. Niestety nie ma
    na tej planecie tak liberalnego (tak mało chciwego) rządu
    żeby oddał złym kapitalistom kontrolę nad pieniądzem.

    A sam kredyt nie jest obowiązkowy, (podatki są) chcesz mieć
    dziś, coś na co być może zapracujesz jutro, to bierz i płać
    odsetki. No chyba że możesz poczekać, albo zadowolić się
    tańszym odpowiednikiem. Niektórzy nawet zniosą używaną brykę,
    mimo że sąsiad ma nową na kredyt. Zawsze można za zaskórniaki
    kupić trochę akcji jego banku i zostać bankierem ;)

    --
    kakmaratgmaildotcom