    Date: Mon, 08 Aug 2011 12:47:29 +0200
    From: Catholic <l...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: kulisy robienia zdjęć żarcia (od pro)

    W dniu 2011-08-08 09:26, no pisze:

    > Odpowiedź jest akurat bardzo prosta - bo 30 lat temu, żarcie było na
    > kartki lub/oraz nie było tak łatwo dostępne jak teraz + dzieciaki nie
    > spędzały 95% wolnego czasu przed telewizorem i komputerem tylko na
    > podwórkach.

    Proste i nie skomplikowane, to jest Twoje myślenie. Statystycznie
    spożycie mięsa jest teraz mniejsze, niż przydziały kartkowe kiedyś.
    Oczywiście nie jestem zwolennikiem minionego systemu, a nawet wręcz
    przeciwnie, nawet uważam, że teraz panuje komuna2, a system inwigilacji
    i kontroli obywatela niespotykany. Obłudni politycy wycierają sobie gęby
    demokracją i bliżej nieokreśloną wolnością, która ma zastosowanie chyba
    tylko do nich. JKM czasami pisze prawdę, ale jako radykał jest
    deprecjonowany, natomiast łgarstwa partii wiodących nikomu nie
    przeszkadzają.
    Więc zamiast powtarzać wyświechtane "prawdy", może trzeba przetrzeć
    oczy, lub zdjąć klapki?
    Pozdr.J