  • Data: 2011-08-08 13:31:17
    Temat: Re: kulisy robienia zdjęć żarcia (od pro)
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tylko że kiedyś to normy przewidywały, że jak będziesz
    > miał do produkcji tej kiełbasy 1kg surowca to wyjdzie Ci z
    > tego około 70dkg produktu finalnego. A teraz to z 1kg
    > surowca normy dopuszczają uzyskiwanie 1,3kg gotowego
    > wyrobu, i tak to wygląda u "uczciwych" producentów, bo ci
    > mniej uczciwi uzyskują z kilograma surowca półtora i
    > więcej kilograma wyrobu.

    Tyle to akurat uzyskują uczciwi, bo nieraz mięsa w wyrobie
    jest mniej niż 60 procent :-). Nieuczciwi z kilograma dadzą
    radę wydymać nawet 3 kilo wyrobu :-).
    Moja kuzynka odkąd skończyła technologię żywności to bardzo
    mocno ograniczyła asortyment swojego pożywienia :-). Bo mało
    co nadaje się do jedzenia... Ostatnio wędlinę jadłem przed
    końcem roku, jak znajomy rolnik wędził swojego świniaka,
    którego sam zaciukał :-).