  • Data: 2011-08-08 13:19:16
    Temat: Re: kulisy robienia zdjęć żarcia (od pro)
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiedz mi tylko, dlaczego w czasach niezdrowego żarcia z
    > polskiej wsi, czyli tak ze 30 lat temu problem otyłości
    > nie istniał. Byli grubasy to oczywiste, ale nie był to
    > prblem społeczny.

    Bo ludzie się ruszali.

    > Za to teraz jest. Przyjżyj się ludziom na ulicy. Zobacz
    > ilu modych ludzi - do 30 -tki wygląda tak, że już prosi
    > się o odchudzanie.

    A teraz jadą autem wszędzie, nawet do kiosku po szlugi. Na
    dodatek pozostały wolny czas często spędzają przed TV albo
    komputerem... Oni często nie mają już nawet realnych
    znajomych, a jedynie wirtualnych na FB, GG albo innym
    ogłupiaczu... Ich zapotrzebowanie energetyczne jest na
    poziomie spaceru mieszkanie-auto i z powrotem, a jedzą pięć
    razy tyle :-)