  • Data: 2017-07-02 19:38:13
    Temat: Re: ktos potrafi mi wyjasnic pozycje Polski?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-07-02 18:20, Zenek Kapelinder wrote:
    > A mozesz zdradzic tajemnice po co komu taka informacja? Z logicznych wytumaczen
    zostaje ciekawosc. Znam wiele ciekawszych tematow niz wiek samochodow w jakims
    panstwie.

    ciekawosc nie jaki jest wiek ale jakim cudem mamy najmlodsze auta w
    europie (no dobra, drugie miejsce) przy takim imporcie uzywek z
    bogatszych krajow - jak nam sprzedaja jakiegos 10 latka to albo znika im
    ze statystyk albo jego miejsce zajmuje nowe auto (w jednym lub kilku
    krokach) poprostu zupelnie mi sie to nie dodaje