  • Data: 2011-03-04 09:30:48
    Temat: Re: ktory dysk wybrac
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.03.2011 09:53, Przemysław Ryk pisze:
> [...]
    >>> backupowe. Tu więcej.
    >>> https://groups.google.com/group/pl.pregierz/browse_t
    hread/thread/14c49655e8c4bca6/135f6dcd3df7671d?hl=pl
    #135f6dcd3df7671d

    > Do czego Ci tu konto na Google potrzebne?

    Żeby przeczytać ten wątek, na który się powołujesz - google domaga się
    zalogowania.

    > Temat: Seagate'a
    > Data: 8 Lip 2010, 12:28

    A, chodzi o ten myk z dużymi sektorami? Przecież wystarczy przypilnować
    detali przy partycjonowaniu i jest OK.