  • Data: 2009-02-05 14:36:57
    Temat: Re: ktore z "bezlustrzankowych" rozwiazan?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    dominik wrote:

    > Ironia Ci nie działa, bo masz głupie założenia, że po jednym zdjęciu
    > wygeneralizujesz na wszystki inne zdjęcia świata.

    Pokazałem już cztery zdjęcia, a ty na żadnym z nich nie potrafisz wskazać
    widocznych ograniczeń 4/3. Nie interesuje mnie że "można więcej", ja chcę
    usłyszeć czemu nie wystarcza tyle ile jest. Na tym zdjęciu chyba najłatwiej
    wskazać wady 4/3, nie potrafisz tego zrobić? To po co w ogóle się produkujesz,
    skoro tych wad najwyraźniej nie widać na zdjęciach?