  • Data: 2009-02-05 15:41:18
    Temat: Re: ktore z "bezlustrzankowych" rozwiazan?
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł W. pisze:
    > Do Olympusa to bardziej pasuje Sigma 30/1.4 która staje się fajnym
    > jasnym standardem (nieco przydługim, ale się mieści).

    No jest cropiata i dość tania. Nie jest jednak optymalna do tego systemu
    bo projektowana pod cropa 1.5x a nie 2x. Używać można, tak samo jak
    średnioformatowców pod pełną klatkę:) Kto komu broni? :)
    Ciągle braków jednak dużo. Coś co da te same możliwości co 85/1.4 albo
    135/1.8 np.

    > Jak pisałem wyżej - jest to prawda, ale mało istotna :P

    Dla jednych tak, dla innych nie.

    > A- Mój samochód pojedzie 200 km/h
    > B- To dupa, a nie samochód - mój pojedzie 215 km/h !
    > :P
    > C- Obaj macie do dupy samochody. Mój pojedzie 230 km/h
    > Tak wygląda mniej więcej ta dyskusja o wyższości APS-C i FF w kwestii
    > kontroli GO nad 4/3

    Przykład jest odstrzelony od rzeczywistości. Podziel prędkości przez 2
    to nabierze sensu to porównanie.
    Pomyśl jeszcze jaka jest czasem różnica w cenie pomiędzy tymi autami.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \