  • Data: 2009-02-05 14:41:07
    Temat: Re: ktore z "bezlustrzankowych" rozwiazan?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    dominik wrote:

    > Konkretnie - ocena pojedynczego przypadku nie jest wyznacznikiem dla
    > każdego innego. Byćmoże artysta chciał jeszcze mniejszej GO i napotkał
    > na ograniczenia olympusa? byćmoże gdyby miał nawet f/0,00001 to i tak
    > optymalne dla niego przy tym ujęciu by było f/2. Jak liczysz, że powiem,
    > że ideałem by było f/1.4 tam to się mylisz. Powiem, że mając większy
    > zakres do dyspozycji możesz z niego skorzystać lub nie, a sens tego jest
    > tylko zależy od Twojego widzimisia.

    Od początku mówiłem, że na zdjęciach różnica DOF między 4/3 i APS-C jest
    całkowicie niezauważalna. Pokazałem już cztery zdjęcia, a ty na żadnym nie
    potrafisz wskazać ograniczeń 4/3. To nie są zdjęcia starannie wyselekcjonowane,
    po prostu wziąłem pierwsze trzy zdjęcia z rozmytym tłem z pixel peeper i jedno z
    forum 4/3, bo akurat miałem je otwarte w przeglądarce. Naprawdę nie umiesz
    przekonać, że różnica w GO będzie faktycznie widoczna i zdjęcia z 4/3 są
    wyraźnie mniej rozmyte niż z APS-C?