  • Data: 2009-02-05 14:29:34
    Temat: Re: ktore z "bezlustrzankowych" rozwiazan?
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Ty dalej nie kumasz.

    Ty dalej się uczepiasz zdjęcia i usiłujesz forsować, że skoro dla
    konkretnego przypadku GO według Ciebie jest ok, to absolutnie nie trzeba
    więcej. Równie dobrze możesz szukać zdjęć robali i z tego wysnuwać
    wnioski, że skoro f/8 tam dało dobry efekt, to jaśniejsze szkła nie mają
    sensu.

    > Powiedz co jest nie tak z tym zdjęciem.

    W jakim co jest nie tak?
    Powiedzmy, że mam kaprys rozmyć jeszcze bardziej tło, jakkolwiek
    kiczowato tu akurat to wyjdzie.

    > Pisałeś że
    > na 4/3 możliwość kontroli rozmycia jest znacznie mniejsza, więc pokaż na
    > przykładzie tego zdjęcia.

    Analogicznie - pokaż na przykładzie zdjęcia 1mm robala na f/8, że f/1.4
    miałoby tam sens :)
    Czy Ty widzisz jak bezsensowny tok rozumowania forsujesz?

    > No przecież to takie proste. Nie ma tu mazi w
    > tle, więc możesz wskazać miejsca gdzie nieostrośc jest zbyt mała. Czy to
    > takie trudne oświecić maluczkich?

    Ironia Ci nie działa, bo masz głupie założenia, że po jednym zdjęciu
    wygeneralizujesz na wszystki inne zdjęcia świata.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \