  • Data: 2016-07-20 16:36:17
    Temat: Re: koniec diesli
    Od: robot <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    closer. That's when 15% of the cars any auto company sells in California and nine
    other states must be all-electric."
    eed-us-electric-cars
    sures-volkswagen-to-make-electric-cars-in-america-af
    ter-emissions-c

    > Kalifornia. Trudno to uznac za "rzad swiatowy",

    Też się będziesz słówek czepiał tak?
    To jak się tak czepiasz to powiedz mi co znaczą te słówka "and nine other states"