  • Data: 2016-07-19 13:16:20
    Temat: Re: koniec diesli
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 7 lipca 2016 15:17:30 UTC+2 użytkownik twistedme napisał:
> [...]
    awia-na-silniki-elektryczne-i-nie-bedzie-inwestowal-
    w-silniki-Diesla.html

    > Ciekawe czy w samochodach elektrycznych będzie coś na zasadzie dźwięku
    > migawki z mikrofonu w cyfrówkach. Żeby się człowiek nie czuł nieswojo :)

    Mysle ze moze byc ale niewiele tego potrzeba.
    U mnie w starym fordowskim dieslu przy 80-90km/h silnik słuchać mniej niz czałoroczne
    opony (kleber quadraxer).
    Z zewnątrz pewnie podobnie.

    Dla mniejszych prędkości pewnie jakiś głośnik z szumieniem/brumem jednak zamocować by
    trzeba. Choć jak melex jedzie to go słychac dosyć dobrze i to nawet z daleka :)