  • Data: 2016-07-19 13:16:31
    Temat: Re: koniec diesli
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >--Ty sie smiej, a Holandia i Norwegia juz zapowiedzialy koniec
    >samochodow spalinowych u siebie.
    >oczywiscie i oba kraje to uznane potegi samochodowe :-)

    Jak sie u nich sprawdzi, to na calym cywilizowanym swiecie wejda.

    >--No i te normy czystosci spalin, ktorych wspolczesne diesle nie
    >wytrzymuja.
    >diesle nie spelniaja norm juz od dawna tylko niemieccy lobbisci
    >w Brukseli byle na tyle skuteczni ze o tym nie mowiono ani nie pisano

    No i jak myslisz - nadal beda skuteczni, obnizy sie wymagania, czy
    Unia sie postawi i nastapi koniec diesli ?

    >... przeciez te testy to sciema NEFZ zamiast realnego drogowego testu
    >?

    Hm, jak ma byc wynik dokladny, to i test musi byc dobrze okreslony ...

    >i fajnie wybucha :-)

    Slyszales o jakims wybuchu ?
    Wybucha podobnie jak inne gazy ... i opary benzyny.

    >--Ale moze nie bedzie potrzebny - bo ostatnio cos mowia o szybko
    >ladowanych akumulatorach.
    >no juz sa. w telefonach :-)

    ABB sie chwali takimi, co sie 15 sekund laduja ...

    > gospodarka jest oparta na silniku diesla poza tym wciaz brak
    > wiarygodnych
    >badan nt. udzialu spalin samochodowych w zanieczyszczeniu srodowiska
    >przypomnijmy tylko ze cyrk w Niemczech z tzw Umweltplakette pokazal
    >ze NIE ZAOBSERWOWANO zadnych mierzalnych efektow po wprowadzeniu
    >stref ...

    A to nie wiem, fakt, ze teraz samochody duzo czystsze, ale sumarycznie
    cos tam jednak emituja.
    Te alarmy smogowe sie zdarzaja.

    W sumie, to nie mam nic przeciwko, abym za miast dieslem jezdzil
    oszczedna hybryda beznynowa, a po miescie to w dodatku na prad z
    gniazdka.
    Nie zniose tylko godzinnego tankowania co 300 km ...

    J.