  • 171. Data: 2009-10-21 19:41:30
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: Bartosz Skowronek <n...@n...pl>

    On 2009-10-21 20:21:18 +0200, T...@s...in.the.world said:

    > odpowiadasz nieprecyzyjnie.
    > Dwu i wiecej klawiszowa myszke mozna bylo od kilkunastu lat podlaczyc,
    > tyle ze do 2005 Apple takich nie produkowalo.

    bo nie podejrzewalbym ze mozna tak w ogole myslec
    --
    Bartosz Skowronek
    http://blog.fotogenia.info

  • 172. Data: 2009-10-21 19:48:09
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 21:21:33 +0200, T...@s...in.the.world
    napisał(a):

    > Ale dlaczego cie to interesuje? Przeciez i tak nie masz zamiaru kupowac.

    Zdrożna ciekawość.

    > A z cenami jest podobnie jak z cenami sprzetu foto.
    > Dlaczego przeliczac to z $$$? Przeciez ten sprzet nawet w USA nie byl.

    Łatwiej przeliczać z dolarów niż z pesos albo yuanów.

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 173. Data: 2009-10-21 19:50:20
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 21:29:51 +0200, Marek Wyszomirski napisał(a):

    > akurat
    > programu

    > będzie
    >
    > Na grach to ja się nie znam (zakończyłem swoją współprace z grami na
    > poziomie Arnhem na Spectruma - a więc chyba gdzieś tak dwadzie.ścia parę lat
    > temu), ale... chyba komputer ma informację jaka aplikacja aktualnie
    > obsługuje ekran w trybie pełnoekranowym?

    Zupełnie nie o to mi chodziło przecież. Raczej o kwestie współpracy gry z
    urządzeniem gdzie panel dotykowy ma zastąpić parę przycisków, rolkę i być
    może jeszcze prysznic.

    > Co do sensowności domyślania się to już wyżej pisałem - wolę sam decydować
    > niż być uszczęśliwianym na siłę pzrez jakiś dziwaczny algorytm...

    Ja również, stąd moje dywagacje na temat Magic Mouse

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 174. Data: 2009-10-21 19:51:23
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 21:31:24 +0200, Marek Wyszomirski napisał(a):

    > może

    > A wszystko dlatego, ze program zadecydował za mnie, że tak będzie
    > lepiej:-)))

    Na konsolach mają już wspomaganie celowania, bo gamepad nie zapewnia
    dostatecznej precyzji, to mamy właśnie następny poziom tego :)

  • 175. Data: 2009-10-21 19:52:42
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 21:39:00 +0200, Bartosz Skowronek napisał(a):

    > latwo wylaszac takie deklaracje - jednak na tym wlasnie polega rozwoj.
    > gdyby nie to siedzialbyc przy CLI a nie GUI. to nie jest kwestia
    > ideologii tylko tego jak ten "dziwaczny algorytm" ostatecznie dziala. i
    > wiem ze brzmi to szokujaco, zwlaszcza jak czlowiek ma dlugoletnie
    > doswiadcznia wyniesione z windowsow i linuksow ale applowskie pomysly w
    > przygniatajacej wiekszosci dzialaja dokladnie tak jak powinny. ergo
    > niczego nie utrudniaja a bardzo duzo ulatwiaja.

    Videe sypiący się Time Capsule albo problemy z utratą danych po zalogowaniu
    się na koncie gościa. Mówisz, że to feature, a nie bug?

  • 176. Data: 2009-10-21 19:53:30
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 21:32:23 +0200, Bartosz Skowronek napisał(a):

    > pojecia nie mam ale to mozliwe - w koncu this is polska!

    359zł w ispocie... a może to 319zł to cena sugerowana?

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 177. Data: 2009-10-21 19:55:54
    Temat: Re: komputer dla fotografa [flame] ;-)
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-10-21 21:06:20 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Nie.
    Tak przypuszczałem.
    Między innymi dla tego nie wiesz jak może wyglądać GUI. Odkrywasz to w
    2009 roku.
    BTW. Mysz optyczną miałem do Atari i Amigi. Czyli w prehistorii.

    > Nigdy nie było? No patrz, a od wprowadzenia MacOSX jest normalny terminal
    > znakowy. Ciekawe po co on komu, skoro było tak dobrze?
    Nie wiem po co komu. Pytaj tych co go włączają. Może Stefan dal
    console, bo liczył na miłośników Norton Commandera?

    > http://www.macosxtips.co.uk/index_files/terminal-com
    mands-for-hidden-mac-os-x-settings.html

    Przykład

    > pierwszy z brzegu.
    I co w związku z tym? Jest to nic innego jak kolejna droga do tego samego celu.
    Hint. Kolejna nie oznacza jedyna.

    > Jak na razie.
    Jak na razie. Na razie nie ma obowiązku w ogóle używania komputerów.

    > OK. Chociaż wątpię, czy nabędzie po drodze jakieś przyciski i rolki.
    Zapewne nie nabędzie. Co również nie zmienia nic. Będzie jaka będzie i
    do puki można podczepić do USB dowolnego gryzonia, trackbala, czy
    tablet. Nic to nie zmienia.

    > Pewnie gdzieś są, ale nie widziałem od dawna żadnego. Po instalacji Win7 na
    > lapku komputer chwilę postał podłączony do sieci a potem jak sprawdziłem to
    > miał już wszystkie sterowniki. Na stacjonarnym brakowało tylko do
    No cieszy mnie to niezmiernie. AD 2009 Windows, radzi sobie z plug &
    play. A bez internetu też? Choć to już bez znaczenia, tak tylko
    zapytałem.

    > nietypowej dźwiękówki.
    W nietypowe nie wnikam.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 178. Data: 2009-10-21 19:57:59
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 21:30:12 +0200, JA napisał(a):

    > Nie płacą znacznie więcej. To jest urban legend. Powtarzana do znudzenia.

    359zł za niespecjalną myszkę bezprzewodową? Toż na PC można kupić mysz dla
    graczy o znacznie większej funkcjonalności za tą cenę. To jest urban
    legend?

    > Jest ciut drożej, a czasmi taniej. Zależy do czego się porównuje.
    > Leica nie ma konkurencji cenowej. Ile razy jest droższa od
    > odpowiadającemu jej klasie najdroższemu aparatowi?

    Leica to znak firmowy. Sprzęt jest do niego zaledwie dodatkiem i to
    stosunkowo mało istotnym.

    > Maki jeśli są droższe, to są to wartości kilkunastu do trzydziestu procent.

    Wystarczy.

  • 179. Data: 2009-10-21 19:58:42
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-10-21 21:08:15 +0200, de Fresz <d...@N...pl> said:

    > Dołączyłeś do klanu MacArcheo? Oj, podciągnij się kolego w nowościach -
    > w MB Pro i Air naciskając 2 palcami masz kliknięcie prawym. Fstyd
    > normalnie.
    > ;-)

    A ja poczekam na fajerwerki i ochy i achy, jak się pojawi multitouch w
    produkach bez japca.

  • 180. Data: 2009-10-21 20:00:20
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 21:58:42 +0200, JA napisał(a):

    > A ja poczekam na fajerwerki i ochy i achy, jak się pojawi multitouch w
    > produkach bez japca.

    Od dawna jest. Lenovo Y550, HP tx2-1150 (z tabletem wacoma z multitouch
    wbudowanym), HP dv2-10XX.

    I tylko achów i ochów brak.