  • 161. Data: 2009-10-21 19:09:17
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: Bartosz Skowronek <n...@n...pl>

    On 2009-10-21 20:49:42 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Ciekawe jak wyjdzie 69$ w przeliczeniu na złotówki i czy będzie to dużo
    > powyżej 400zł ;)

    mysz ma w polsce kosztowac 319zl
    --
    Bartosz Skowronek
    http://blog.fotogenia.info

  • 162. Data: 2009-10-21 19:12:48
    Od: FD <f...@o...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > wypisywać, że sie źle robi, no jeszcze jest panslavista i jego mutacje
    > fajnie pitolił szczególnie na grupie dom i budowanie.

    tam nie bywam.... ale na .kuchni obrzydził mi bywanie...
    brrr

  • 163. Data: 2009-10-21 19:14:56
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 21:09:17 +0200, Bartosz Skowronek napisał(a):

    > mysz ma w polsce kosztowac 319zl

    Czyli poprzedni model (z kulką) w ispocie jest droższy?

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 164. Data: 2009-10-21 19:21:33
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@4...net>,
    Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Ja nie snuję nawet kiedy będzie dostępna. Bardziej mnie interesuje za ile -
    > zwykła jabłkowita mysz kosztuje w usiech chyba 49$, w Polsce jakieś 230zł.
    > Ciekawe jak wyjdzie 69$ w przeliczeniu na złotówki i czy będzie to dużo
    > powyżej 400zł ;)

    Ale dlaczego cie to interesuje? Przeciez i tak nie masz zamiaru kupowac.
    A z cenami jest podobnie jak z cenami sprzetu foto.
    Dlaczego przeliczac to z $$$? Przeciez ten sprzet nawet w USA nie byl.

    TA

  • 165. Data: 2009-10-21 19:27:17
    Temat: Re: komputer dla fotografa [flame] ;-)
    Od: Bartosz Skowronek <n...@n...pl>

    On 2009-10-21 17:49:56 +0200, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> said:

    > wiem prowokuję.

    a ja nie skorzystam :)

    tylko o tych partcjach jeszcze dwa slowa - to kwestia kultury pracy nie
    mozliwosci. podobnie jak z dodatkowymi przyciskami w myszy czy wzajemna
    integracja aplikacji ale zeby to docenic to trzeba pouzywac a nie
    tylko zobaczyc.

    --
    Bartosz Skowronek
    http://blog.fotogenia.info

  • 166. Data: 2009-10-21 19:29:51
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał:

    > Jak to ma niby działać w aplikacjach pełnoekranowych typu gra (niech
    będzie
    > call of duty, skoro raz ją dałem jako przykład?)?

    Na grach to ja się nie znam (zakończyłem swoją współprace z grami na
    poziomie Arnhem na Spectruma - a więc chyba gdzieś tak dwadzie.ścia parę lat
    temu), ale... chyba komputer ma informację jaka aplikacja aktualnie
    obsługuje ekran w trybie pełnoekranowym?

    > W grach akurat nie może
    > być tak, że mysz się czegoś domyśla za właściciela. Chciałem go z noża
    > pociągnąć czy raczej zmienić broń?

    Co do sensowności domyślania się to już wyżej pisałem - wolę sam decydować
    niż być uszczęśliwianym na siłę pzrez jakiś dziwaczny algorytm...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 167. Data: 2009-10-21 19:30:12
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-10-21 20:58:05 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Płacą znacznie więcej za to samo, to trudno się dziwić, że znajdują
    > uzasadnienia. Coś jak Leica, że do tematu grupy nawiążę.

    Nie płacą znacznie więcej. To jest urban legend. Powtarzana do znudzenia.
    Jest ciut drożej, a czasmi taniej. Zależy do czego się porównuje.
    Leica nie ma konkurencji cenowej. Ile razy jest droższa od
    odpowiadającemu jej klasie najdroższemu aparatowi?
    Maki jeśli są droższe, to są to wartości kilkunastu do trzydziestu procent.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 168. Data: 2009-10-21 19:31:24
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "adam" <j...@o...maile.com> napisał:

    > Chciałem kolegę odsunąć a jebłem go kolbą ; )))

    A wszystko dlatego, ze program zadecydował za mnie, że tak będzie
    lepiej:-)))

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 169. Data: 2009-10-21 19:32:23
    Od: Bartosz Skowronek <n...@n...pl>

    On 2009-10-21 21:14:56 +0200, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> said:

    > Czyli poprzedni model (z kulką) w ispocie jest droższy?

    pojecia nie mam ale to mozliwe - w koncu this is polska!
    --
    Bartosz Skowronek
    http://blog.fotogenia.info

  • 170. Data: 2009-10-21 19:39:00
    Od: Bartosz Skowronek <n...@n...pl>

    On 2009-10-21 21:29:51 +0200, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> said:

    > Co do sensowności domyślania się to już wyżej pisałem - wolę sam decydować
    > niż być uszczęśliwianym na siłę pzrez jakiś dziwaczny algorytm...

    latwo wylaszac takie deklaracje - jednak na tym wlasnie polega rozwoj.
    gdyby nie to siedzialbyc przy CLI a nie GUI. to nie jest kwestia
    ideologii tylko tego jak ten "dziwaczny algorytm" ostatecznie dziala. i
    wiem ze brzmi to szokujaco, zwlaszcza jak czlowiek ma dlugoletnie
    doswiadcznia wyniesione z windowsow i linuksow ale applowskie pomysly w
    przygniatajacej wiekszosci dzialaja dokladnie tak jak powinny. ergo
    niczego nie utrudniaja a bardzo duzo ulatwiaja.

    --
    Bartosz Skowronek
    http://blog.fotogenia.info