    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: komputer dla fotografa [flame] ;-)
    Date: Wed, 21 Oct 2009 22:52:13 +0200
    <hbjo21$6r8$1@atlantis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hbn4vf$24$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hbn5ip$1p6$1@news.onet.pl> <4...@n...home.net.pl>
    <hbnajc$fmc$1@news.onet.pl> <hbngr6$2h4$1@inews.gazeta.pl>
    <etns39huirnj$.rlahpn9xicd4.dlg@40tude.net>
    <hbnl0l$jop$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@4...net>
    <hbnng3$12n$1@inews.gazeta.pl>
    <1o301rhjq9idx.s66y847yjaug$.dlg@40tude.net>
    <hbnqvg$fu5$1@inews.gazeta.pl>

    Dnia Wed, 21 Oct 2009 22:29:37 +0200, JA napisał(a):

    > Jednak nie znając oceniasz. Wcześniej twierdziłeś, że to takie luźne
    > przemyślenia. Skąd założenie, że niespecjalna, może będzie rewelacyjna.
    > ja stawiam, że będzie przynajmniej b.dobra i wygodna.

    Może będzie dobra. Co do wygody to mam poważne wątpliwości - mam spore łapy
    i coś takiego jak MM raczej w nich dobrze leżeć nie będzie. No ale to już
    kwestia subiektywna.

    > Jednak mimo to co napisałeś Markowi, że nie o to chodziło. To właśnie o
    > to chodziło. Nie mam pojęcia czy jest dedykowana dla graczy.
    > Przypuszczam, że nie. Dla graczy dedykowane są konsole, nie komputery.

    No weź mnie nie rozkładaj na łopatki. Pokaż mi WoW, Guild Wars czy całe
    stado innych MMORPG na konsolach. Pokaż mi przyzwoity konsolowy multiplayer
    w jakimś FPS.

    > A Apple to niby nie znak firmowy?

    Nie w takim stopniu. Poza tym Apple to jednak masówka z pozorami prestiżu.
    a Leica to już tylko prestiż.

    > Może to Kazio z garażu? Jest to jak
    > najbardziej znak firmowy, mało tego jest to poważna firma, która w
    > świetle ostatnich informacji z wall street ma się całkiem nieźle. Jak
    > na wciskanie ludziom nic lepszego za więcej, to chyba nie źle?

    Zupełnie inne proporcje. Porównać apple z leicą możesz kiedy jabłkowy pecet
    do ceny dostanie jeszcze co najmniej jedno zero.

    > Należysz do tych co nie potrafią odrużnić dobrze zrobionego towaru od
    > tańszego.

    Dobrze zrobiony to jest ThinkPad TXXX. Apple jest co najwyżej ładnie
    zrobione (rzecz gustu).

    > Ot i wszystko. Masz dodatkowo uprzedzenie (nie mam pojęcia z
    > czego wynikające).

    Z działań Strybyszewskich, Orlińskich i im podobnych. Nic nie robi marce
    Apple tak dobrej negatywnej reklamy jak jej ewangeliści.

    >Przypuszczam, że jak w większości przypadków z
    > niewiedzy.
    > Poza tym jak pisałem, nie zawsze są droższe. Często są tańsze.

    Nawet bardzo często.

    > Wystarczy?

    Wystarczy, bo i tak tu nie dojdziemy do konsensusu.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer