  • 271. Data: 2009-10-23 11:50:52
    Temat: Re: komputer dla fotografa
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hbrtdq$eon$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz nabazgrał:

    > Nie interesowałem się tematem Chrome, ale czy to przypadkiem nie będzie
    > jak OS X oparty w kwesti jądra na FreeBSD? Znczy ono gdzieś tam sobie
    > jest pod podłągą, dla zwykłego juzka zupełnie niewidoczne?

    Raczej nie bardzo. OS X ma znaczną część userspace FreeBSD, z czego
    osobiście bardzo mocno korzystam. W przypadku Chrome OS (przynajmniej kiedy
    ostatnio tam spoglądałem), to różnica pojawi się znacznie niżej. A, no i...
    OS X nie jest oparty w kwesti jądra na FreeBSD. Korzysta z jądra Mach,
    na tym posadził sporą część FreeBSD i dodatki Apple'a.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 272. Data: 2009-10-23 12:07:13
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <s...@g...mierzwiak.com>,
    januszek nabazgrał:
    > Napiszę inaczej: jeśli Google OS nie będzie za free i jednocześnie nie
    > bedzie w 100% kompatybilny z aplikacjami napisanymi dla Windows to nie
    > ma żadnych szans na rynku ;)

    Dobra próba. Proszę, rozwiń. Zobaczymy czy według Twoich przesłanek
    jakikolwiek system poza Windows ma szanse na rynku...

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 273. Data: 2009-10-23 12:40:58
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    l...@l...localdomain pisze:
    > W poście <s...@g...mierzwiak.com>,
    > januszek nabazgrał:
    >
    > Dobra próba. Proszę, rozwiń. Zobaczymy czy według Twoich przesłanek
    > jakikolwiek system poza Windows ma szanse na rynku...

    Specjalnie kopałem w google ale nie mogę znaleźć tego artykułu, więc
    jedynie mogę streścić mniej więcej. Jak wiadomo Google jest dość
    rewolucyjną firmą z ciekawą polityką. Google zrobiło badania czego
    najbardziej brakuje użytkownikom Linuxa, wyszło że największe narzekania
    są na oprogramowanie multimedialne, więc Google zaangażowało dość
    poważne środki pod przyszłe działanie produktów Adobe pod ich systemem.
    Nawet są jakieś papiery podpisane między Google a Adobe. Osobiście
    uważam że to dobrze wróży na przyszłość, nie spodziewam się rewolucji w
    2010 ale może być tak że jeśli chodzi o systemy to następna dekada
    będzie należeć do Google. Może być tak że zacznie się od rewolucji w
    świecie notebooków i netbooków, aż przejdzie to na stacjonarne
    komputery, tym bardziej że obecna polityka praw autorskich nie nadąża za
    postępem technologicznym.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 274. Data: 2009-10-23 13:19:05
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    cichybartko napisał(a):

    > Jak wiadomo Google jest dość rewolucyjną firmą z ciekawą polityką.

    Że co? Tworzą monopol na nieznaną wcześniej skalę ;)

    j.

  • 275. Data: 2009-10-23 13:25:51
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <s...@g...mierzwiak.com>,
    januszek nabazgrał:

    > Że co? Tworzą monopol na nieznaną wcześniej skalę ;)

    Czyż to nie czyni ich polityki jeszcze ciekawszą?

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 276. Data: 2009-10-23 14:37:46
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    januszek pisze:

    > Że co? Tworzą monopol na nieznaną wcześniej skalę ;)

    Widzisz jakieś inne rozwiązanie w dobie globalizacji gospodarki? Ten
    proces jest nie odwracalny, zawsze będzie jakieś Google czy L'Oréal, no
    chyba że zaczniemy żyć w rzeczywistości Mad Max, czego też zupełnie nie
    można wykluczyć. Druga sprawa czy wolisz zamknięty monopol Microsoft czy
    monopol open source Google?

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.

  • 277. Data: 2009-10-23 18:19:52
    Temat: Re: NTG, klawiatura, było: komputer dla fotografa
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-10-23 12:18:37 +0200, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:

    > Mam pytanie: próbowałeś kiedyś pisać na "klawiaturze maszynistki",
    > czyli "polskiej polskiej", zgodnej z PN i w ogóle?
    Stale na takiej piszę. Bez najmniejszego problemu. Piszę bez wzrokowo
    na układzie maszynistki i na programiście.

    > To by Ci wiele wyjaśniło.
    > Przełącz i spróbuj :D
    Ta w Win nie jest zgodna z PN. Przynajmniej ta z XP.

    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 278. Data: 2009-10-23 18:26:48
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-10-23 12:32:35 +0200, Grzegorz Góra <g...@p...fr> said:

    > Co rynek sobie robi z tego "oficjalnego standardu", to można obejrzeć na
    > każdym stanowisku komputerowym :)

    Nie używaj uogólnień. Nie każdym. W wielu miejscach stale używany jest
    układ maszynistki.

    Problem polega na Polsce jako takiej. W Polsce nie obowiązują żadne
    prawa. każde jest martwe. Nie ma polskich instrukcji, nie ma polskich
    klawiatur. W każdym kraju europejskim w jakim byłem (Francja, Dania,
    Finlandia, Niemcy i Czechy), nie spotkałem się z klawiaturami z
    obłożeniem US. Praktycznie wszystkie mają narodowe obłożenia. Nie
    zależnie od systemu, operacyjnego.

  • 279. Data: 2009-10-23 18:53:19
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Niemcy i Czechy), nie spotkałem się z klawiaturami z obłożeniem US.
    > Praktycznie wszystkie mają narodowe obłożenia. Nie zależnie od systemu,

    Ba,nawet Angole mają swój własny układ klawiatury ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 280. Data: 2009-10-23 20:02:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <s...@l...localdomain>,
    l...@l...localdomain wrote:

    > W poście <hbnk5r$bn5$1@news.onet.pl>,
    > Marek Dyjor nabazgrał:

    > Tandetne lusterka TN chciałeś napisać...

    E, mozna kupic z matryca lustrzana lub matowa.

    TA