    From: cichybartko <c...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: komputer dla fotografa
    Date: Fri, 23 Oct 2009 14:40:58 +0200

    l...@l...localdomain pisze:
    > W poście <s...@g...mierzwiak.com>,
    > januszek nabazgrał:
    >
    > Dobra próba. Proszę, rozwiń. Zobaczymy czy według Twoich przesłanek
    > jakikolwiek system poza Windows ma szanse na rynku...

    Specjalnie kopałem w google ale nie mogę znaleźć tego artykułu, więc
    jedynie mogę streścić mniej więcej. Jak wiadomo Google jest dość
    rewolucyjną firmą z ciekawą polityką. Google zrobiło badania czego
    najbardziej brakuje użytkownikom Linuxa, wyszło że największe narzekania
    są na oprogramowanie multimedialne, więc Google zaangażowało dość
    poważne środki pod przyszłe działanie produktów Adobe pod ich systemem.
    Nawet są jakieś papiery podpisane między Google a Adobe. Osobiście
    uważam że to dobrze wróży na przyszłość, nie spodziewam się rewolucji w
    2010 ale może być tak że jeśli chodzi o systemy to następna dekada
    będzie należeć do Google. Może być tak że zacznie się od rewolucji w
    świecie notebooków i netbooków, aż przejdzie to na stacjonarne
    komputery, tym bardziej że obecna polityka praw autorskich nie nadąża za
    postępem technologicznym.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.