  • Data: 2011-06-01 12:21:59
    Temat: Re: klima ciągle zagrzybiona
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 1 Jun 2011 12:10:27 +0200, yabba

    > Astra II tak ma. :)

    Nie tylko AstraII. BMW do ślubu jechałem (tak wyszło :P) i też śmierdziało
    po wyłączeniu klimy (automatyczna klima) i śmiałem się, że w w takiej furze
    capi jak w Fabii. ;) Co za tym idzie jednakowoż śmierdziało w moim
    poprzednim aucie, Fabii (ręczna klima). Jest to prawdopodobie (nie chciało
    mi się w to wnikać) wynik spieprzonej konstrukcji mieszalnika, albo jednego
    z króćców doprowadzającym powietrze bez udziału parownika, gdzie zbiera się
    wilgoć i tęchnie. Obecnie, w Mazdzie 6, po blisko 3 latach jazdy od nowości
    nic mi nie śmierdzi. O klimę dbam tak samo jak w poprzednio "salonowej"
    Fabii -- warunki "przechowywania" auta są identyczne, także wykluczam
    możliwość złej obsługi w Fabii. :P

    --
    Pozdor Myjk