  • 1. Data: 2011-06-01 10:15:07
    Temat: klima ciągle zagrzybiona
    Od: "K.Z." <b...@z...com.pl>

    Witam
    Wiem, że temat zagrzybionej klimatyzacji przewija się często na grupie.
    Raz w roku wymieniam filtr kabinowy i odgrzybiam klimę, ale to nic nie daje.
    W tym roku byłem w warsztacie, który odgrzybiał klimę i 2 razy pryskałem na
    parownik specyfikiem Wurth-a. Nic nie pomogło. Po wyłączeniu klimy cały czas
    śmierdzi. Czy są jakieś inne sposoby ?
    Auto to Astra II

    Pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-06-01 10:29:53
    Temat: Re: klima ciągle zagrzybiona
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "K.Z." <b...@z...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na parownik specyfikiem Wurth-a. Nic nie pomogło. Po wyłączeniu klimy cały
    > czas śmierdzi. Czy są jakieś inne sposoby ?

    Moment, po wyłączeniu?
    A czym śmierdzi, bo może to nie grzyby?

  • 3. Data: 2011-06-01 10:35:31
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2011-06-01 10:15, K.Z. pisze:
> [...]
    > parownik specyfikiem Wurth-a. Nic nie pomogło. Po wyłączeniu klimy cały czas

    A przed końcem jazdy wyłączasz klimę, ustawiasz nawiew na dół i
    wentylator na maxa, przy otwartych szybach?

    Ja tak robię co jakiś czas, żeby pozbywać się wilgoci, ktoś kiedys mi
    tak poradził i w sumie nigdy dotąd nie miałem przypadków z zapachami.
    Auto ma dziesięć lat a do klimy nie zaglądałem od 3. chłodzi tak jak
    chłodziłą.

  • 4. Data: 2011-06-01 10:46:00
    Od: "K.Z." <b...@z...com.pl>

> [...]
    > poradził i w sumie nigdy dotąd nie miałem przypadków z zapachami. Auto ma
    > dziesięć lat a do klimy nie zaglądałem od 3. chłodzi tak jak chłodziłą.

    Nie wyłączam klimy przed końcem jazdy, bo śmierdzi i cała wilgoć wpada do
    kanałów i kabiny.
    Od razu w kabinie czuć smrodek takiej stęchlizny i bardzo wilgotne
    powietrze.

  • 5. Data: 2011-06-01 10:47:44
    Od: "K.Z." <b...@z...com.pl>

    > Moment, po wyłączeniu?
    > A czym śmierdzi, bo może to nie grzyby?
    Jak jest włączona klima to nie śmierdzi, ale jak wyłączę to śmierdzi taką
    stęchlizną i taki zapach pozostaje na długo.

  • 6. Data: 2011-06-01 10:52:21
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "K.Z."

    > Nie wyłączam klimy przed końcem jazdy, bo śmierdzi i cała wilgoć wpada
    > do kanałów i kabiny.
    > Od razu w kabinie czuć smrodek takiej stęchlizny i bardzo wilgotne
    > powietrze.

    Może kanał odprowadzający wodę przypchany? Kapie woda spod auta na
    postoju po intensywnym używaniu klimatyzacji?

  • 7. Data: 2011-06-01 11:04:49
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

> [...]
    > pryskałem na parownik specyfikiem Wurth-a. Nic nie pomogło. Po
    > wyłączeniu klimy cały czas śmierdzi. Czy są jakieś inne sposoby ?

    A odplyw skroplin jest drozny?

    --
    Picasso

  • 8. Data: 2011-06-01 11:40:27
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 01-06-2011 10:35, Nex@pl pisze:

    > A przed końcem jazdy wyłączasz klimę, ustawiasz nawiew na dół i
    > wentylator na maxa, przy otwartych szybach?

    Dokladnie, takie osuszanie sporo pomaga. Staram się stosować tę metodę
    możliwie często, zwłaszcza w upalne dni.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 9. Data: 2011-06-01 11:54:00
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    > Użytkownik "K.Z."

    > Może kanał odprowadzający wodę przypchany?

    Może być.

    > Kapie woda spod auta na
    > postoju po intensywnym używaniu klimatyzacji?

    Niekoniecznie to musi być widać. Np. w 307 ta rurka wyprowadzona jest
    tak, że woda kapie na osłonę termiczną wydechu. Z racji tego, że wody
    jest niewiele, zdąży ona odparować zanim spłynie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2011-06-01 12:10:27
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > na parownik specyfikiem Wurth-a. Nic nie pomogło. Po wyłączeniu klimy cały
    > czas śmierdzi. Czy są jakieś inne sposoby ?

    Astra II tak ma. :)
    Jeździłem nową z fabryki i też śmierdziało po wyłączeniu klimatyzacji.
    Odpływ był drożny. Tak jak podpowiadają Koledzy, minutę przed planowanym
    postojem trzeba wyłączyć klimatyzację i samym nawiewem wysuszyć resztki
    wilgoci z nawiewów.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba