  • Data: 2009-09-22 07:48:46
    Temat: Re: kilka zdjec z wiosennej wycieczki po tatrach
    Od: "foto" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zdjecia sa zazolcone
    > objawia sie to brzydkim takim wpadajacym w zielony kolorem nieba i
    > zgnila zielenia.
    > wypadaloby poprawic balans bieli - to zrozumiale jesli robiles na
    > laptopie one daja zaniebieszczony obraz wiec kompesowales dodaniem
    > zoltego wiecej niz tego wymagaja inne monitory.

    Sorry za takie pytanie - ale czy kontrolowales jakos poprawnosc ustawienia
    swojego monitora? By nie bylo, ze zaczne foty poprawiac, ale tez w
    nieprawidlowym kierunku... ;) Co prawda moj notebook ma wyjatkowo nedzny
    ekran, ale pewnie kazdy ma troche inaczej ustawiony monitor i....

    Swoja droga, czy kupno kineskopowego monitora z drugiej reki za powiedzmy
    40-50 zl na allegro i podlaczenie go do notebooka powinno rozwiazac sprawe?
    Pamietam kiedys podlaczalem tego notebooka do jakiegos klasycznego monitora
    i jakosc obrazu tez nie zachwycala, tam mam wrazenie, ze dawal bardzo cieply
    obraz w porownaniu z matryca lcd.

    Jak mozna probowac troche poprawic ustawienia notebooka? Sa jakies dobre
    testy w sieci do chocby czesciowego skalibrowania ekranu w warunkach
    domowych?

    --------
    www.pbase.com/piotrstankiewicz