  • Data: 2009-09-23 10:44:56
    Temat: Re: kilka zdjec z wiosennej wycieczki po tatrach
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23 Sep., 11:52, cichybartko <c...@g...com> wrote:

    > Ja Ci tylko kulturalnie zakomunikowałem z czego wynikają kontrowersje
    > wokół Twojego zdjęcia.

    qrde nie pisales o kontrowersyjnym zdjeciu tylko o mojej
    kontrowersyjnej osobie.
    ale nie martw sie o to.
    czasem schodze ze sceny z instrumentem i tez jestem kontrowersyjny.
    i nikomu to nie przeszkadza - ludzie nie zadaja zwrotu za bilety.

    A dlaczego tak jest - odpowiedz jest prosta.
    Wcale nie jestem kontrowersyjny , jestem najzupelniej normalny i
    przecietny , tylko nie wszyscy musza sobie zdawac sprawe z tego co dla
    mnie jest czyms absolutni normalnym , tak jak dla mnie nie wszystko
    jest jasne o czym inni doskonale wiedza .

    wracajac do zdjecia:

    jest to dla mnie najbardziej naturalna obrobka.
    Obrobka na drodze rachunkowej jest w fotografii cyfrowej czyms
    naturalnym.
    zdjecie jest cyfrowe , a wiec obrobione rachunkowo czyli naturalne.
    Kolory nie sa znieksztalcone -jedynym zabiegiem byl balans bieli.
    Aparat znajdowal sie w poblizu latarni dajacej zolte swiatlo.
    PIpete do balansu skierowalem na czarnej pokrywie na studni ( daje
    taki sam wynik jak pipeta na dowlonej szarosci),

    Co tu kontrowersyjnego w zdejciu?

    Chyba nie będziesz się upierać że jest to
    > przełomowe dzieło.

    mam nadzieje ze nie stworze kiedykolwiek przelomowego dziela.
    doskonale wiem jak do tego dojsc - musisz byc wariatem , fanatykiem i
    potrojnie pokrecony.
    A na to nie mam ochoty. Dlatego nie mam ochoty na przelomowe dzielo.
    Jest to zdjecie ktore zrobilem ze wzgledu na niezwykle kolory w
    naturze , oraz nieco odmienna okraglawa perspektywe fishaja
    korepondujaca z okragloscia studni na prawach miejsckich ( od 15
    Wieku).
    Fotografie traktuje wylacznie jako rozrywke i przyznam niezbyt
    atrakcyjna ( czasem miusze wychodzic z psem na spacer - wiec zeby nie
    dostac kociokwiku zabieram aparat ) , ale bywaja gorsze.

    Moja chęć wynikała z tego że zawsze mnie irytował
    > Twój miażdżący ton wobec prac innych a samokrytyka jest Ci zupełnie
    > obca.

    Moj miazdzacy ton nie wynika z tego ze jest rzeczywiscie miazdzacy ,
    tylko z tego ze partnerowi w dyskusji brakuje rzeczowych argumnetow ,
    byl odmiennego ( a wiec najczescie blednego przekonania) stad odbiera
    to jako ton miazdzacy. Jakby dostal obuchem po lbie bo czyta cos z
    czego nie zdawal sobie sprawy.

    A jak sadzisz - dlaczego jestem czytany ? - gdyz widocznie to musi byc
    interesujace dla innych.
    Mnie dziwi az taki rezonans na moje posty. Dzisiaj nie mam ani 10 %
    tej wiedzy jak kiedys mialem na temat fotografii , ale szczatki
    pozostaly , czasem cos przeczytam i wystarczy jak widac zeby inni
    poczuli sie zmiazdzeni , na czym wogole mi nie zalezy.

    Nie lekaj sie !

    XXX