  • Data: 2009-09-23 09:52:51
    Temat: Re: kilka zdjec z wiosennej wycieczki po tatrach
    Od: cichybartko <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    XX YY pisze:
    > masz rzeczowe uwagi to odpisz autorowi , moze beda jakos przydatne a
    > tak tylko zawracasz d....

    Ja Ci tylko kulturalnie zakomunikowałem z czego wynikają kontrowersje
    wokół Twojego zdjęcia. Chyba nie będziesz się upierać że jest to
    przełomowe dzieło. Moja chęć wynikała z tego że zawsze mnie irytował
    Twój miażdżący ton wobec prac innych a samokrytyka jest Ci zupełnie
    obca. To tyle. Co do wcinania się, tak są skonstruowane grupy news że
    służą dyskusji i nie zawsze to musi być poklepywanie po plecach.

    --
    Pozdrawiam.
    Bartko.