  • Data: 2009-09-22 11:23:32
    Temat: Re: [fotki] kilka zdjec z wiosennej wycieczki po tatrach
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "foto" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h99t6c$han$1@news.wp.pl...

    > Tak sie dzis zastanawiam, czy fotografia to pokazanie swiata, czy
    > pokazanie jego wlasnej, bardzo subiektywnej interpretacji. Coraz wiecej
    > obrobki komputerowej zdjec na kazdym kroku, nie tylko chodzi o
    > podrasowanie kolorow, ale tez inne przerobki.....

    To jest dyskusja z gantunku "O wyższości Świąt..." ; )
    Ma być dobrze.

    > Swoja droga tutaj http://www.pbase.com/piotrstankiewicz/image/11722540
    9 (i
    > kolejne zdjecia) powiecie pewnie, ze juz calkiem pojechalem po bandzie.
    > Troche rzeczywiscie zastanawiam sie, czy za mocno kolorow nie
    > podrasowalem, ale z drugiej strony wydaje mi sie to uzasadnione dla
    > jesiennych fotek. Jak uwazacie?

    To już jest OK, kolor daje po oczach ale można uznać, że to taki ekspresyjny
    sposób oddania kolorystyki jesieni.

    W zeszłym roku byłem w marcu nad morzem. Było zimno, mgliście,
    bezsłonecznie. Zdjęcia przywiozłem właśnie takie. Jak zacząłem wyciągać
    kolory to od razu mi przeszła pozimowa depresja ; ) Mozna powiedzieć, że te
    zdjęcia miały mało wspolnego z rzeczywistością, tyle że od rzeczywistości
    można było nabawić się cięzkiego pawia ; )
    To:
    http://picasaweb.google.com/adamdee1/Test?authkey=Gv
    1sRgCJe-0dzmw-_d4gE#5384248989992572370
    i dalsze odbyły się bez udziału słońca, w realu były wyprane z koloru i
    kontrastu.

    adam