  • Data: 2009-09-23 09:30:25
    Temat: Re: kilka zdjec z wiosennej wycieczki po tatrach
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "foto" napisał

    > Dziekuje wszystkim za uwagi. Coz wniosek jeden, trzeba fotki przerobic,
    > choc troche oziebic i zmniejszyc nasycenie. A fotke jak wyzej potraktuje
    > jako pewien wzorzec, choc tez powiedzialbym, ze jest odrobine za zimna.
    > Jak znajde czas na przerobki, pochwale sie na grupie nowa wersja. :)
    >
    > Swoja droga, czy sa juz monitory komputerowe z ekranami lcd led?
    > Widzialem, ze kilku producentow ma tv ale w kosmicznej cenie. Chyba raz,
    > czy dwa widzialem w jakiejs reklamie notebooka. Ale generalnie niewiele
    > takiego sprzetu. :( Myslicie, ze taki ekran podswietlany ledami powinien
> [...]

    Zależy co masz na myśli mówiąc "klasyczny lcd" ?
    Bo jeśli jakikolwiek z półki w markecie to może tak ale jeśli wiesz co
    wybrać to w amatorskich (nawet zaawansowanych amatorskich) kategoriach
    spokojnie da się kupić niedrogo coś co śmiało konkuruje z dobrym CRT.
    Ja kupiłem uzywane Eizo L768 i moje problemy znikły.

    adam