  • Data: 2009-12-30 20:33:55
    Temat: Re: kieszonkowy czytnik pdf
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 30 Dec 2009 18:51:56 +0000 (UTC), Mikolaj Machowski
    <m...@w...pl> wrote:

    >Jasne :) Pozostaje tylko kwestia jakości tych odpowiedników.

    no ale to juz jest twoje zmarwienie. prawda? mnie to co oferuje google
    maps w zupelnosci wystarcza.

    >Gdy bateria siądzie a w pobliżu nie ma odpowiedniego gniazdka. I owszem,
    >wiem dlaczego proponujesz żałosne protezy a nie zwykłą wymianę
    >baterii.

    od razu widac, ze nigdy nie rozbierales iphone'a. proponuje, bo sa o
    niebo praktyczniejesze, szybsze i brzpieczniejsze w zastosowaniu, niz
    wymiana iphonowej baterii. <rs>