  • Data: 2014-09-07 13:44:06
    Temat: Re: kieszonkowy aparat na baterie AA
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 07 Sep 2014 12:55:09 +0200, Piotr Kosewski napisał(a):

    [...]
    > Jeśli chcesz mi teraz powiedzieć, że smartfony i komputery mogą
    > negatywnie wpływać na zdrowie, to się z Tobą oczywiście zgodzę.
    >
    > Noże i ogień też mogą negatywnie wpłynąć na zdrowie, ale jakoś wśród
    > zacofanych względem nas plemion (Afryka, Ameryka Pd.) nikomu nie
    > przyszło do głowy, żeby 10-latkom zabierać te przedmioty.

    Różnica pomiędzy jednym i drugim jest taka, że przy braku dostępu do
    komputera dzieci siedzą ze smartfonem po 12 godzin dziennie (wakacje czy
    weekendy), a nożem się tyle nikt nie bawi. Więc albo nie widzisz
    różnicy, albo celowo je pomijasz, nie wiem co gorsze.

    Nie wspomnę, że niektórzy ukrywają przed dziećmi ostre przedmioty,
    zabraniają korzystania z otwartego ognia czy co gorsza, osłaniają rogi i
    kanty mebli - w kwestii zabierania 10-latkom. Taki "nowy model
    wychowania".

    Zabieranie telefonów czy przenośnych konsol na "większość dnia" jest
    dobrym zwyczajem, gdyż pozostała godzina czy dwie na dobę wystarczą w
    zupełności do komunikacji z rodziną, czy też zabawy.

    Zresztą nie po to są kolonie, żeby powielać błędy wychowawcze rodziców,
    a tym jest zanik sportowego ducha w dzisiejszej młodzieży.

    Zresztą, skorzystaj z oferty kolonijnej, przyjrzyj się, a dostrzeżesz,
    że owo *straszne* zabieranie telefonów takie strasznie nie jest i ma
    solidne podstawy merytoryczne.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski