-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: kiedy likwidacja szkody może dopuszczać klepanie/szpachlowanie zamiast
wymiany elementu
Date: Sun, 20 Dec 2015 08:13:09 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 15
Message-ID: <n55ke3$1fk$1@node2.news.atman.pl>
References: <n51jfs$2qd$1@node1.news.atman.pl>
<r9hwo3yzbiza$.3yp5ciux55cz.dlg@40tude.net>
<2...@g...com>
<nwdm805ygxld.1kfloowrsvkg4$.dlg@40tude.net>
<6...@g...com>
<1...@4...net>
<8...@g...com>
<1...@4...net>
<3...@g...com>
<nzjbegeupsr1$.hukf6nhic9ty$.dlg@40tude.net>
<e...@g...com>
<iyfyx1soahgs.q2qw0161hrcj$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: d179-149.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1450595587 1524 109.173.179.149 (20 Dec 2015 07:13:07
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Dec 2015 07:13:07 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.4.0
In-Reply-To: <iyfyx1soahgs.q2qw0161hrcj$.dlg@40tude.net>
X-Antivirus: avast! (VPS 151219-0, 19.12.2015), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2574248
[ ukryj nagłówki ]W dniu 19.12.2015 o 22:46, Tomasz Pyra pisze:
> A drugi kuty na cztery łapy, odda sprawę do sądu i tam dostanie tyle ile w
> cenniku ASO kosztują nowe części + ryczałt na robotę.
Plus utratę wartości auta.
Każda inna opcja to jest naciąganie ze strony ubezpieczyciela.
Bo jak sobie później naprawisz za 1/10 tej sumy, to nadal nie jest Twój
zysk i nadal to mieści się w zakresie szkody.
Tyle że po prostu świadomie część wartości samochodu zamieniłeś na gotówkę.
Masz do tego prawo, nikt nie powiedział, że naprawa szkody nie może być
w gotówce, a co do sposobu naprawy lub w ogóle jej braku, decydujesz Ty,
a nie ubezpieczyciel.
Następne wpisy z tego wątku
- 20.12.15 15:54 Tomasz Pyra
- 20.12.15 16:27 Tomasz Pyra
- 20.12.15 16:36 Cavallino
- 20.12.15 16:56 Tomasz Pyra
- 20.12.15 17:06 Cavallino
- 20.12.15 18:10 Tomasz Pyra
- 21.12.15 11:41 r...@k...pl
- 21.12.15 11:58 Zenek Kapelinder
- 21.12.15 12:13 r...@k...pl
- 21.12.15 12:27 Zenek Kapelinder
- 21.12.15 12:59 J.F.
- 21.12.15 13:05 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe