  • 1. Data: 2010-06-13 22:03:09
    Temat: kaski ocena
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    witam,
    może się komuś przyda http://moto.onet.pl/1608717,2,artykul.html

  • 2. Data: 2010-06-13 22:53:10
    Temat: Re: kaski ocena
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mmaurycy" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:hv3kis$1h7$1@news.onet.pl...

    tutaj pelna wersja
    http://sharp.direct.gov.uk/

    sie ciekawe wnioski moga nasunac

    --
    pozdrawiam,
    Sowa
    Niebieskie 75x56.5 - juz nie dziewica...
    FAQ - http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=Motocyklo
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2010-06-14 11:37:53
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-14 00:03, mmaurycy pisze:
    > witam,
    > może się komuś przyda http://moto.onet.pl/1608717,2,artykul.html

    Takie listy są stricte marketingowe. Póki model jest w sprzedaży to jest
    w czołówce. Jak tylko wychodzi z produkcji to ląduje na szarym końcu.

  • 4. Data: 2010-06-14 11:39:37
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-14 13:37, Miecio pisze:

    > Takie listy są stricte marketingowe. Póki model jest w sprzedaży to jest
    > w czołówce. Jak tylko wychodzi z produkcji to ląduje na szarym końcu.

    Idealny przykład: Lazer LZ6 VS SHOEI XR1000 - kto miał w ręku oba ten
    wie o czym mowa.

  • 5. Data: 2010-06-14 11:58:52
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    no nie wiem...
    C3 chyba nadal sprzedaja...
    a w czolowce to nie jest:P

    --
    pozdrawiam,
    Sowa

  • 6. Data: 2010-06-14 13:49:44
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Idealny przykład: Lazer LZ6 VS SHOEI XR1000 - kto miał w ręku oba ten wie
    > o czym mowa.

    Ja nie wiem, o czym mowa. Możesz przybliżyć?

  • 7. Data: 2010-06-14 13:57:25
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    Mnie rozwala pieciogwiazdkowy Mariushin 777.
    Nie wiem co oni testowali ale w moim nawet bez uzywania odpadala tapicerka.
    O odpadajacej czesci nad czolem nie wpomne. A przeciez ona chyba tez ma
    chronic :)

    Tytus z fabryki

  • 8. Data: 2010-06-14 14:04:58
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:
> [...]
    > O odpadajacej czesci nad czolem nie wpomne. A przeciez ona chyba tez ma

    Dochodze do wniosku ze fabryka zrobila jeden jedyny egzemplarz i
    podlozyla Ci go jako okazje na allegro zeby wkurwic Ciebie i tylko Ciebie.
    :-)

    Masz pare fajnych zdjec z niedzieli, niektore bylyby prawie plakatowe,
    gdyby nie ten niekomponujacy sie absolutnie kask...
    Shoei-a.
    :-)

    KJ

  • 9. Data: 2010-06-14 17:39:51
    Od: "[]v[]artec" <m...@o...pl>

    Marcin N pisze:

    > Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ja nie wiem, o czym mowa. Możesz przybliżyć?

    Miałem LZ6. To chyba podstawowy model LAZER'a tani, prosty bez
    wodotrysków, wygodnego wnętrza i głośny. Kosztuje coś około 250-300 zł
    nie ma niczego specjalnego prócz ładnych malowań, klasycznego sportowego
    kształtu i solidności wykonania jak na tę klasę cenową. A okazuje się,
    że jest bardzo bezpieczny. Nie wskoczył do tego rankingu niedawno...

    Nie wiem jak było wcześniej z XR1000, ale teraz widząc XR1100 na
    pierwszym miejscu to SHOEI chyba smaruje a Arai się nie postarał i nie
    lubi/wspiera tej organizacji.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet

  • 10. Data: 2010-06-14 18:52:26
    Od: Glub <g...@g...com>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:
    > Tytus z fabryki pisze:

    > Dochodze do wniosku ze fabryka zrobila jeden jedyny egzemplarz i
    > podlozyla Ci go jako okazje na allegro zeby wkurwic Ciebie i tylko
    > Ciebie.

    Mi tez chyba fabryka podłożył świnie, n103...
    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader