  • 1. Data: 2010-06-13 20:13:06
    Temat: Góraszka, białe BMW, crash
    Od: WITO <w...@g...com>

    Dzisiaj w Góraszce kolega na białym BMW przydzwonił w skręcającego w
    lewo, jadącego z tego samego kierunku Opla Corsę. Gdyby potrzebny był
    świadek, to proszę na priv, jechałem za tą Corsą.

    PS-Ze zdrowiem widziałem, że wszystko OK, mam nadzieję, że oprócz
    owiewki motong sprawny.

    pozdrawiam,
    WITO

  • 2. Data: 2010-06-13 20:47:15
    Temat: Re: Góraszka, białe BMW, crash
    Od: marusc <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-13 22:13, WITO pisze:
    Gdyby potrzebny był
    > świadek, to proszę na priv, jechałem za tą Corsą.

    A dlaczego nie ujawniłeś się na miejscu?

    --
    Marek

    R1200GS

    F650 Funduro sprzedam

  • 3. Data: 2010-06-13 20:57:35
    Od: Sil <m...@g...wytnijto.pl>

    On 10-06-13 22:47, marusc wrote:

    > A dlaczego nie ujawniłeś się na miejscu?

    bo miał płaczące dziecko w foteliku
    lub nadęta żona robiła mu awanturę
    lub akurat dzwonił szef z opierdolem
    lub jest katolikiem i ruszyło go sumienie

    co za kretyńskie pytanie

    sil

  • 4. Data: 2010-06-13 21:28:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 13 Jun 2010 22:57:35 +0200, osobnik zwany Sil wystukał:

    > bo miał płaczące dziecko w foteliku lub nadęta żona robiła mu awanturę
    > lub akurat dzwonił szef z opierdolem lub jest katolikiem i ruszyło go
    > sumienie

    no i?

    > co za kretyńskie pytanie

    co za kretyńskie pytanie

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 5. Data: 2010-06-14 08:48:24
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-13 22:13:06 +0200, WITO <w...@g...com> said:

    > Dzisiaj w Góraszce kolega na białym BMW przydzwonił w skręcającego w
    > lewo, jadącego z tego samego kierunku Opla Corsę. Gdyby potrzebny był
    > świadek, to proszę na priv, jechałem za tą Corsą.

    Z tego zdawkowego opisu to by wynikało, że świadek może być potrzebny
    kierwonikowi Corsy...

    > PS-Ze zdrowiem widziałem, że wszystko OK, mam nadzieję, że oprócz
    > owiewki motong sprawny.

    Trza się było zatrzymać i zapytać. Geeez, nigdy nie zrozumiem takiego
    podejścia: "przejeżdżałem obok wypadku, to później spytam w internecie
    czy wszystko OK". Nożesz orzeszku, jak jesteś ciekaw albo zwyczajnie
    poczuwasz się do jakiejś solidarności motocyklowej, to się zatrzymaj,
    spytaj, ew. pomóż się pozbierać. A jak masz to w dupie, to po co
    szukasz taniej sensacji? Wypadki zdarzają się niemal codziennie.

    de Fresz

  • 6. Data: 2010-06-14 09:00:44
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    de Fresz pisze:

    > Z tego zdawkowego opisu to by wynikało, że świadek może być potrzebny
    > kierwonikowi Corsy...

    chyba nie, skoro świadek jechał za corsą, znaczy BMW wyprzedzało co
    najmniej oba i corsa skręciła w gdy BMW było w trakcie wyprzedzania.
    tyle wynika ze zdawkowego opisu.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 7. Data: 2010-06-14 09:11:30
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-06-14 11:00:44 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl> said:

    > chyba nie, skoro świadek jechał za corsą, znaczy BMW wyprzedzało co
    > najmniej oba i corsa skręciła w gdy BMW było w trakcie wyprzedzania.

    Chyba że Corsa miała wrzucony kierunek, a kierownik motura to olał/nie
    zauważył.

    de Fresz

  • 8. Data: 2010-06-14 09:17:59
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    de Fresz pisze:

    > Chyba że Corsa miała wrzucony kierunek, a kierownik motura to olał/nie
    > zauważył.

    to świadek pisałby na PMS a nie PRM.