  • 1. Data: 2010-06-13 19:40:19
    Temat: prawko A1 czy A
    Od: bodzio15 <bogdanw4@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam, mam pytanie czy jeżeli zrobię prawo jazdy kat. A1, to czy będę miał
    jakieś zniżki za jakiś czas kiedy będę robił kat. A

  • 2. Data: 2010-06-13 20:47:22
    Temat: Re: prawko A1 czy A
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    Taaak, oczywiscie.

    Zdrowko
    KLOSZ
    --
    Jakie pytanie, taka odpowiedz? - nie moglem sobie pomoc...
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....

  • 3. Data: 2010-06-14 08:26:18
    Od: mysiar <p...@W...pl>

    On 13/06/2010 21:40, bodzio15 wrote:
    > Witam, mam pytanie czy jeżeli zrobię prawo jazdy kat. A1, to czy będę
    > miał jakieś zniżki za jakiś czas kiedy będę robił kat. A
    sprawdz tam gdzie bedziesz kurs robił, czy Ci dadzą zniżkę na następny kurs.

    --
    mysiar

  • 4. Data: 2010-06-17 20:26:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bodzio15 pisze:
    > Witam, mam pytanie czy jeżeli zrobię prawo jazdy kat. A1, to czy będę
    > miał jakieś zniżki za jakiś czas kiedy będę robił kat. A

    Może tam, gdzie będziesz robił kurs zrobią promocję dla "starego
    klienta", ale osobiście wątpię - i tak muszą od nowa odbębniać to samo.

    Dlatego IMHO kategoria A1 w ogóle nie ma sensu - kurs i egzamin są
    dokładnie takie same a jedyna różnica to wiek i pojazd egzaminacyjny:
    lekka 125-tka zamiast niewiele cięższej 250-tki.