  • 1. Data: 2010-06-13 20:39:27
    Temat: Pytanie
    Od: rajda22 <rajda22@_NOSPAM_op.pl>

    Mam prośbę potrzebuję silnik do yamahy r6 99-02 , ale niestety ciężko mi
    wyszukać taki motorek. Zastanawiam się czy ten model silnika był jeszcze
    montowany do innego modelu ??? Może ktoś się orjętuje ???

  • 2. Data: 2010-06-13 21:19:31
    Temat: Re: Pytanie
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 13 Cze, 22:39, rajda22 <rajda22@_NOSPAM_op.pl> wrote:
    > Mam prośbę potrzebuję silnik do yamahy r6 99-02 , ale niestety ciężko mi
    > wyszukać taki motorek. Zastanawiam się czy ten model silnika był jeszcze
    > montowany do innego modelu ??? Może ktoś się orjętuje ???

    Ja sie nie or_jeu_tuje ale AFAIK ten sam silnik byl wkladany do malego
    Fazera. Tyle, ze w zupelnie innej charakterystyce.

    pzdr, dr
    14/525 K12S sprzedam

  • 3. Data: 2010-06-14 03:57:45
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup
    9g2000yqb.googlegroups.com...
    > Ja sie nie or_jeu_tuje ale AFAIK ten sam silnik byl wkladany do malego
    > Fazera. Tyle, ze w zupelnie innej charakterystyce.

    Ale malego FZ'ta nie FZS'a.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 4. Data: 2010-06-14 09:09:43
    Od: Magic <m...@w...pl>

    rajda22 pisze:
    > Mam prośbę

    Mam prośbę, zapoznaj się z naszym FAQ, a zwłaszcza z działem Netykieta,
    podpunkt o właściwym konstruowaniu tematu posta. Link do FAQ u mnie w
    stopce.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj