    From: "[]v[]artec" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: kaski ocena
    Date: Mon, 14 Jun 2010 19:39:51 +0200

    Marcin N pisze:

    > Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Ja nie wiem, o czym mowa. Możesz przybliżyć?

    Miałem LZ6. To chyba podstawowy model LAZER'a tani, prosty bez
    wodotrysków, wygodnego wnętrza i głośny. Kosztuje coś około 250-300 zł
    nie ma niczego specjalnego prócz ładnych malowań, klasycznego sportowego
    kształtu i solidności wykonania jak na tę klasę cenową. A okazuje się,
    że jest bardzo bezpieczny. Nie wskoczył do tego rankingu niedawno...

    Nie wiem jak było wcześniej z XR1000, ale teraz widząc XR1100 na
    pierwszym miejscu to SHOEI chyba smaruje a Arai się nie postarał i nie
    lubi/wspiera tej organizacji.

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet