  • 11. Data: 2010-06-15 08:13:12
    Temat: Re: kaski ocena
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "KJ Siła Słów"
    Dochodze do wniosku ze fabryka zrobila jeden jedyny egzemplarz i podlozyla
    Ci go jako okazje na allegro zeby wkurwic Ciebie i tylko Ciebie.

    A ja mysle ze dla Ciebie zrobili jeden porzadnie :)

    *** Masz pare fajnych zdjec z niedzieli, niektore bylyby prawie plakatowe,
    gdyby nie ten niekomponujacy sie absolutnie kask.. Shoei-a.

    Aha - najlepsze sa te z Toyka w tle :):):)

    Tytus z fabryki

  • 12. Data: 2010-06-15 08:49:45
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Tytus z fabryki pisze:

    > Aha - najlepsze sa te z Toyka w tle :):):)

    poki w tle to spoko.

    Gorzej jak zajmuje tyle planu co moto:

    http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#54826
    35615966633698

    KJ

  • 13. Data: 2010-06-15 09:00:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-15, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > poki w tle to spoko.
    >
    > Gorzej jak zajmuje tyle planu co moto:
    >
    > http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#54826
    35615966633698

    Bo mu w kadr wlazles jak fotografowal otaczajaca przyrode.

    Tu zdjecie ze strony organizatorow:
    http://img.webme.com/pic/n/nowodwor/94.jpg

    Ale musze Cipo wiedziec ze strasznie masz brudny ten motur.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2010-06-15 09:18:35
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów"
    Gorzej jak zajmuje tyle planu co moto:
    http://picasaweb.google.pl/KJSilaSlow/Nowodwor#54826
    35615966633698

    No co chcesz - piekne statyczne ujecie.

    Tytus z fabryki

  • 15. Data: 2010-06-15 09:34:35
    Od: Small <d...@a...pl>

    > Idealny przykład: Lazer LZ6 VS SHOEI XR1000 - kto miał w ręku oba ten
    > wie o czym mowa.

    Mam LZ6, trzymalem w rekach XR1000. Tego drugiego bym nie kupil za ta
    kase, podobno moja glowa do niego nie pasuje:) LZ6 ma gorsze
    wykonczenie, ale szczerze to bardzo mnie cieszy wysoka pozycja w
    rankingu bezpieczenstwa. To zreszta zdecydowalo o zakupie. A sam kask
    oceniam bardzo dobrze po 2 letniej eksploatacji. Jest troche glosny, ale
    bez przesady. Paruje na zimnym jak wszystkie inne. Innych wad nie
    znalazlem. Wszystkie srubki na miejscu, powloka trzyma klase, srodek nie
    smierdzi, dobrze trzyma sie glowy.

    Small
    GSX750F

  • 16. Data: 2010-06-15 10:48:59
    Od: duddits <d...@N...pl>

    W dniu 2010-06-15 11:34, Small pisze:
    [..]
    > bez przesady. Paruje na zimnym jak wszystkie inne. Innych wad nie
    > znalazlem. Wszystkie srubki na miejscu, powloka trzyma klase, srodek nie
    > smierdzi, dobrze trzyma sie glowy.

    Ha, ale właśnie. Mój na ten przykład nie paruje. Znaczy jak mocno
    chuchnę bezpośrednio na szybkę od wewnątrz to oczywiście tak, ale opar
    bardzo szybko znika. To zapewne efekt dobrej wentylacji, antifoga i
    deflektora nosa. W każdym razie eksploatowałem do połowy grudnia w
    zeszłym roku i nie było z tym żadnego problemu.

    Shark S900.

    --
    duddits

  • 17. Data: 2010-06-15 14:00:37
    Od: "- MarusC" <m...@W...gazeta.pl>

    mmaurycy <m...@v...pl> napisał(a):

    > witam,
    > moĹźe siÄ&#65533;komuĹ&#65533;przyda http://moto.onet.pl/1608717,2,artykul.html

    E tam, nie ma wogule na tej liście ani Shoeia Hornete ani Marushina X-moto.

    Marek

    R1200GS

    F650 '95 sprzedam

  • 18. Data: 2010-06-20 20:13:23
    Od: Mariusz <m...@b...pl>

    W dniu 2010-06-14 00:03, mmaurycy pisze:
    > witam,
    > może się komuś przyda http://moto.onet.pl/1608717,2,artykul.html

    hey

    Tylko za cholere nie moge wywnioskowac z tego artykulu czy 5 gwiazdek to
    dobrze czy zle :)))

    Bo skoro to czarna lista mozna by wywnioskowac ze im gorszy produkt tym
    wiecej ma punktow :) "czarnych"

    to jak to jess ?