  • 1. Data: 2010-06-13 19:00:26
    Temat: Jestem wstrząśnięty i nieco zakłopotany
    Od: " turpin" <t...@N...gazeta.pl>

    Płacę dzisiaj po przeglądzie (16 tys mil, motocykl mam od zaprzeszłej
    jesieni), ze zrozumiałą melancholią wręczam kartę kredytową, a tu mi mówią, że
    łańcuch i zębatki wymienili mi w ramach gwarancji, na oryginalne zresztą.

    Ani w Yamasze, ani w Hondzie (obydwa serwisy w Polsce) dotąd mnie to nie
    spotkało...

    Serwis BMW jest wszędzie niby taki, czy tylko na Wyspie?

    turpin

    BMW F800GS

  • 2. Data: 2010-06-13 19:30:50
    Temat: Re: Jestem wstrząśnięty i nieco zakłopotany
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 13 Cze, 21:00, " turpin" <t...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Serwis BMW jest wszędzie niby taki, czy tylko na Wyspie?
    Na Wyspie, w Nowej Zelandii i w Niemczech (ale nie wszystkie). U nas
    wyglada to niestety inaczej.

    pzdr, dr
    14/525, BMW K1200S sprzedam

  • 3. Data: 2010-06-13 22:43:55
    Od: "T.F." <t...@u...wp.pl>

    turpin wrote:

    > a tu mi mówią, że
    > łańcuch i zębatki wymienili mi w ramach gwarancji, na oryginalne zresztą.

    A co bylo 'nie halo' ze starym lancuchem i zebatkami.

    PS:
    Jeszcze chwila i beda klocki i opony wymieniali na nowe
    (w ramach gwarancjii).

    PPS:
    A w kolejnej wersji beda zwracali (cala!!!) kase
    wydana dotychczas na paliwo.
    :-))

    oki
    juz nie bede sie znecal

    --
    T.F.

  • 4. Data: 2010-06-13 23:26:11
    Od: AL <a...@s...akcent.pl>

    doktorski pisze:

    > Na Wyspie, w Nowej Zelandii i w Niemczech (ale nie wszystkie). U nas
    > wyglada to niestety inaczej.
    1.U nas wygląda tak samo- akcja serwisowa
    2.Jak się montuje fabrycznie najtańsze łańcuchy to trzeba później
    poprawiać po sobie

    --
    AL F650 & DRZ400E

  • 5. Data: 2010-06-14 06:30:45
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 14 Cze, 01:26, AL <a...@s...akcent.pl> wrote:

    > 1.U nas wygląda tak samo- akcja serwisowa
    Testowales? Bo jak tak. Z kilkunastu akcji serwisowych dostepnych do
    mojej K12 a Polsce obowiazuje tylko jedna - wymiana korka wlewu oleju.
    O wymianie dyfra czy napinacza lancuszka rozrzadu u nas nikt nie
    slyszal.

    pzdr, dr
    14/525 K12S sprzedam

  • 6. Data: 2010-06-14 06:41:07
    Od: n...@s...com

    On Sun, 13 Jun 2010 23:30:45 -0700 (PDT), doktorski
    <d...@g...com> wrote:

> [...]
    >mojej K12 a Polsce obowiazuje tylko jedna - wymiana korka wlewu oleju.
    >O wymianie dyfra czy napinacza lancuszka rozrzadu u nas nikt nie

    No widzisz, do nas ida najlepsze sztuki ktorych nie trzeba poprawiac.
    A nie to co do jakiejs Angoli czy innej Anglii.
    Przekonali mnie i moje nastepne moto to bedzie bmw!

    pozdr
    newrom co po takiej deklaracji raczej dlugo nie zmieni pojazdu ;>
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!