  • 1. Data: 2010-06-13 19:49:37
    Temat: trzaski w cylindrze w kinroadzie xt50q
    Od: bodzio15 <bogdanw4@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam, mam problem z moim kingiem, ostatnio pare razy słyszałem straszne
    trzaski gdzieś w okolicy cylindra,gaźnika. Dźwięk przypomina odgłos jaki
    czasami wydają ścigacze, głównie gdy zwalniają. Oprócz trzasków, niknął
    zapłon, szarpiąc motorem. Czy to może być wina paliwa które zatankowałem
    na jakiejś wiejskiej stacji, czy może dostało się coś do gaźnika, znajomy
    mi mówił że to może być woda w gaźniku. Proszę o pomoc

  • 2. Data: 2010-06-13 20:31:09
    Temat: Re: trzaski w cylindrze w kinroadzie xt50q
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 13 Cze, 21:49, bodzio15 <bogdanw4@_NOSPAM_gmail.com> wrote:
> [...]
    > na jakiejś wiejskiej stacji, czy może dostało się coś do gaźnika, znajomy
    > mi mówił że to może być woda w gaźniku. Proszę o pomoc

    Wrzuć najlepiej nagrane audio pracy tego silnika bo tak to sobie można
    wróżyć z fusów jedynie.

    Mustafo gdzie teraz jesteś?
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-06-14 08:30:05
    Od: bodzio15 <bogdanw4@_NOSPAM_gmail.com>

    Nie chodzi tak cały czas tylko, od czasu do czasu to się zdarza, więc
    ciężko wyczuć kiedy zacznie fiksować , gdyby chodził tak cały czas ,
    oczywiście że nagrałbym to, ale oczywiście postaram się .