  • Data: 2013-01-24 00:27:12
    Temat: Re: kamera ip - jaka?
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 Jan 2013 16:47:57 +0100, oofbar napisał(a):

> [...]
    > zobaczyć, co tam się dzieje, jedna czy max dwie osoby chca miec
    > mozliwosc w kazdej chwili popatrzec sobie na to z internetu. Dalej:
    > wewnątrz; nieruchoma; nie wiem czy z zoomem, wiec chyba nie; sam podglad
    > (jak pisałem, opcja rejestracji -na przyszlosc- nie zaszkodzi); widoczna.
    > Ludzi ma byc widac wyraźnie, przedmioty tez (ale napisów na pudełkach
    > czcionką 24 nie musze widziec , z około 20m, oświetlenie średnie
    > (świetlówki), raczej jasno. W ciemności kamera może być ślepa.
    > Właśnie nie wiem jaką rozdzielczość potrzebuję.
    rk-cameras/dcs-2132l-cloud-camera-2200
    > albo:
    > http://www.dlink.com/us/en/home-solutions/view/netwo
    rk-cameras/dcs-942l-enhanced-day-night-cloud-camera

    > Czy raczej coś z większą rozdzielczością stąd:
    > http://www.kamery.pl/produkty/kamery-zintegrowane-ip
    /index.html
    > albo:
    > http://www.kamery.pl/produkty/kamery-kompaktowe-ip/i
    ndex.html

    > Z góry dziękuję za rzeczowe argumenty.

    Postawiłeś dość twarde warunki. W zasadzie odpadają wszelkie kamery z
    przetwornikiem 1/4" i o rozdzielczość < 1,3 Mpix. Proponuję
    http://www.kamery.pl/produkty/kamery-zintegrowane-ip
    /lc-626-ip.htm
    Ma WiFi, zaoszczędzisz na kablu sieciowym. Szkoda tylko, że nie ma
    regulowanego obiektywu, ale może da się go zamówić.
    Z tańszych urządzeń bardzo ciekawą propozycją jest
    http://www.kamery.pl/produkty/kamery-zintegrowane-ip
    /lc-751-ip.htm, ale
    nie znam tej firmy zupełnie.

    BTW dlaczego o kamerę pytasz tutaj? Skontaktuj się z ludźmi montującymi
    taki sprzęt albo chociaż ze sprzedawcą, oni Ci dokładnie podpowiedzą, co
    należy zakupić. Pamiętaj o dokładne dopytanie się o kąty widzenia i o
    możliwość wymiany obiektywu na regulowany. A także o dostępność
    aplikacji do rejestracji obrazu, z reguły dodawana jest gratis.
    --
    M.
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/