  • Data: 2014-05-21 07:58:58
    Temat: Re: kamera cofania
    Od: Franc <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 May 2014 22:48:40 +0200, anacron napisał(a):

    > Nie zawsze, czasami potrafią nie zadziałać na czas. Czujniki cofania
    > traktuje jako dodatek, a nie jako podstawę, ale co kto lubi.

    Pomarudzę na "nowoczesność" samochodów w tym zakresie.

    W C4 z 2009 czujniki parkowania nigdy mnie zawiodły. Na nich "wyuczyłem"
    się, że mogę na nich polegać podczas cofania - super. 150% sprawności.

    W C4 Picasso z 2013 czujniki parkowania są beznadziejne. Coś tam pipka, ale
    zdarzyło mi się puknąć np. w murek. W stosunku do tych z 2009 roku to jest
    niemalże "brak" czujników.

    --
    Franc