    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: jazda na zderzaku + oslepianie + wymuszenie pierwszenstwa
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    Date: Mon, 9 Jun 2014 14:31:32 +0200

    Mon, 09 Jun 2014 14:04:09 +0200, Andrzej Lawa

    > Chciałbym wiedzieć na jakiej podstawie twierdzisz, że jestem piratem
    > Sam pisałeś, że jeździsz ludziom "na zderzaku". Wycofujesz się?

    Nie. Odległość dostosowuję wg okoliczności tak, żeby nie stwarzać
    zagrożenia. Dla ciebie jestem piratem choć nawet nie wiesz jaka to
    odległość, bo zakładasz "centymetry", więc nie tylko mnie nauczysz jak
    jechać "poprawnie" hamując i coś tam dziamgając do wstecznego lusterka, ale
    pewnie jeszcze zakapujesz na policję... Czy nie?

    > Piraci drogowi nie mają prawa powoływać się na kulturę

    Wygląda na to, że kapusie rzeczywiście mają prawo nie tylko do kapowania,
    ale także pełne prawo do braku kultury. Jak widać mastalerz nie był tak
    daleko od prawdy jak się wydawało, stąd pewnie taka twoja nerwowa reakcja
    na jego tekst. :>

    --
    Pozdor Myjk